کارشناس مسائل رسانه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

جنگ جهانی رسانه‌ای دشمن در حوادث اخیر علیه ملت ایران

کبیری گفت: در حوادث اخیر با جنگ جهانی رسانه علیه كشورمان در قالب یک مدل كاملا جدید روبرو بودیم كه یک اتفاق جدید در حوزه براندازی‌های نرم محسوب می‌شد.
کد خبر: ۵۵۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۲ - 03November 2022

جنگ جهانی رسانه‌ای دشمن در حوادث اخیرعلیرضا صحرایی/ محمود كبیری یگانه کارشناس مسائل سیاسی و رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به حوادث و رخدادهای اخیر اظهار داشت: در تجمعاتی كه در خارج از كشور علیه کشور ما برگزار شد پرچم‌هایی دیده شد كه سمت و سوی تجزیه طلبی آن‌ها كاملا مشخص است.

کبیری ادامه داد: در ابتدای حوادث سوریه هم تجمعاتی را شاهد بودیم كه در آن پرچم‌های مختلفی به احتزاز در می‌آمدند.

این کارشناس رسانه گفت: در این مدت با جنگ جهانی رسانه علیه كشورمان در قالب یک مدل كاملا جدید روبرو بودیم كه یک اتفاق جدید در حوزه براندازی‌های نرم محسوب می‌شد.

کبیری افزود: در كنار جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ایران، از ابتدا شاهد بودیم جریانات اپوزیسیون نظام در كنار یكدیگر با پرچم‌های گوناگون قرار می‌گرفتند در حالی كه از نظر ایدئولوژی با یكدیگر هیچ همسویی نداشتند.

وی قرار گرفتن پرچم‌های مختلف در كنار هم برای مقابله با ایران را یک رویكرد جدید استكبار علیه ملت ایران دانست و گفت: در ابتدا فضا خیلی غبارآلود بود و خیلی‌ها دچار اشتباه محاسباتی جدی شدند، در حالی كه از همان ابتدای كار گروه‌های مخالف كشور، مسیر خود را واضح بیان كردند و گفتند ما به دنبال تجزیه طلبی و براندازی هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان هدف و برنامه‌ای جز براندازی ندارند، تصریح كرد: آن‌ها در راستای افزایش سطح خشونت خود اسلحه را خیلی واضح مورد استفاده قرار می‌دهند و هیچ عبایی هم از این موضوع ندارند كه در مقابل مامورین از اسلحه استفاده كنند.

وی حوادث یک ماه گذشته را یک جنگ نابرابر دانست و اظهار كرد: این یک جنگ ناجوانمردانه است زیرا یک جنگ جهانی رسانه‌ای را در مقابل مردم مظلوم ایران مشاهده می‌كنیم كه به كمک پرچم‌های مختلف برای براندازی و تجزیه ایران آمده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار