با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان صورت گرفت؛

افتتاح پروژه آب رسانی به روستاهای محروم آق قلا

پروژه آبرسانی (توزیع شبکه داخلی) به روستای محروم سخی آباد آق قلا که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوای استان گلستان و با همکاری آبفای استان گلستان تکمیل شده بود؛ با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۵۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳ - 03November 2022

افتتاح پروژه آب رسانی به روستاهای محروم آق قلا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، پروژه آبرسانی (توزیع شبکه داخلی) به روستای محروم سخی آباد آق قلا که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان و با همکاری آبفای استان گلستان تکمیل شده بود؛ با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفان به بهره‌برداری رسید تا به واسطه آن، مردم این روستا از آب شرب بهره مند شوند.

در این مراسم سرهنگ پاسدار «مهدی عمرانی» مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوای گلستان اظهار داشت: در سال جاری، 432 روستای نیازمند آبرسانی شناسایی شده که تاکنون 80 روستا توسط بسیج سازندگی آبرسانی شده است و در راستای اهداف یاد شده، عملیات اجرایی 17 مخزن آغاز شده بود که در همین راستا عملیات اجرایی 6 مخزن به پایان رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا ادامه داد: در راستای آبرسانی به روستاهای محروم، عملیات اجرایی حفر 8 حلقه چاه نیز آغاز شده بود که عملیات اجرایی 7 حلقه به پایان رسید.

وی گفت: با افتتاح پروژه آبرسانی به روستای سخی آباد، مشکل آب شرب چندین روستا مرتفع می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار