مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

ره‌آورد مقاومت مردم ایران ذلت و خواری آمریکاست

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی آمریکا از هر فرصتی استفاده کرده تا با طرح‌ریزی توطئه‌های مختلف و اجرای آن‌ها، آقایی خود را دوباره بازگرداند اما به برکت ایستادگی و مقاومت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی آمریکا روز به روز در موضع ضعف، ذلت و خواری قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۵۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ - 03November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست شورای اداری شهرستان قوچان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: انقلاب اسلامی میراث بزرگ امام خمینی (ره) و شهیدان و حاصل ازخودگذشتگی‌های پیشکسوتان عرصه‌های عزت و شرف است، هر کرسی خدمت بر موج خون شهدا استوار شده، مردان مردی که از جان گذشتند تا ما عهده‌دار مسئولیت‌ها شویم.

وی افزود: مسئولیت‌ها فرصتی برای خدمت هستند لذا باید قدر فرصت‌ها را دانست و با تأسی به سیره شهدا و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس، با تمام وجود در سایه روحیه جهادی و انگیزه انقلابی با جد و جهد تلاش کنیم و همه داشته‌های خود را به میدان بیاوریم.

این مسئول تصریح کرد: یکی از ارزش‌های دفاع مقدس این بود که هر رزمنده و ایثارگری که در طول ۴۳ سال حیات انقلاب اسلامی در جبهه بزرگ مقاومت حاضر شده برای ازخودگذشتگی و خدمت بوده است و لذا باید پاکدستی، اخلاص، امانتداری، گذشت، وفاداری و ایثار در رفتار مسئولین موج بزند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز تقابل جبهه متدینین با مادی‌گراها و غرب‌گراها در قالب‌های مختلف وجود داشته است.

ره‌آورد مقاومت مردم ایران ذلت آمریکاست

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان یوم‌الله است. دانشجویان پیرو خط امام با روحیه انقلابی سفارت‌خانه شیطان بزرگ را تسخیر کردند دولت موقت در اعتراض به این حرکت استعفا داد اما امام خمینی (ره) اقدام دانشجویان را تأیید کردند و فرمودند «این انقلاب دوم است و بزرگ‌تر از انقلاب اول».

یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی آمریکا از هر فرصتی استفاده کرده تا با طرح‌ریزی توطئه‌های مختلف و اجرای آن‌ها، آقایی خود را دوباره بازگرداند اما به برکت ایستادگی و مقاومت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی آمریکا روز به روز در موضع ضعف، ذلت و خواری قرار گرفته است.

این مسئول ابراز داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اغشاشات زیادی بودیم و این روند ادامه خواهد داشت. مادامی که ما پای آرمان‌ها بمانیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. عمله‌های نظام سلطه این حقیقت را می‌دانند که ایران اسلامی به شدت قوی و رشد کرده و شرایط امروز جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف قابل قیاس با ۴۳ سال پیش نیست. دشمن با علم به قدرت امت حزب‌الله اما ناامید نیست ولی بر اساس وعده الهی هر مکر و حیله‌ای کنند به خود آن‌ها باز می‌گردد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: مادامی که امت حزب‌الله در عرصه‌های مختلف در وسط میدان باشند یک دنیا دشمن هم تمام توان خود را بکار ببندند تا انقلاب اسلامی را ساقط کنند راه به جایی نخواهند برد.

وی تأکید کرد: ارزش‌های دفاع مقدس، شهدا، ایثارگران و مکتب شهدا ذخیره استراتژیک محسوب می‌شوند؛ بر همین اساس پیش‌نیاز این ظرفیت، حفظ داشته‌های ایمانی و ذخیره‌های معنوی و جهادی است.

ره‌آورد مقاومت مردم ایران ذلت و خواری آمریکاست

یوسفعلی‌زاده گفت: باید پرچم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هموار در اهتزاز باشد و نگذاریم این حماسه جاوید دچار غفلت، فراموشی و یا تحریف شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار داشت: قطعاً زمانی ما می‌توانیم مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم به نحو احسن انجام دهیم که امنیت برقرار باشد. انجام خدمت زمانی محقق می‌شود که خائنین به سزای اعمالشان برسند، در این بین باید مراقب بود که در میدان خودی با قدرت پیش برویم و در میدان دشمن بازی نکنیم.

این مسئول ضمن قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌ها و ساختارهای اداری شهرستان قوچان در اجرای مأموریت‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خواستار تقویت این روند شد.

وی گفت: دشمن به دنبال یارگیری از هر قشری از جامعه است لذا مسجد، آموزش‌وپرورش و خانواده باید مراقب نوجوانان و جوانان باشند و ما نیز باید برای مقابله به مثل و هم‌آوردی با نظام سلطه برای جذب حداکثری جوانان تلاش کنیم.

یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی‌های موجود، همه در قبال انسجام داخلی، تولید اقتدار و دفع شر دشمن مسئول هستند و باید کار کنند. این توانایی به برکت ایثار و ازخودگذشتگی‌ها و حضور در وسط میدان بدست آمده که باید از این فرصت طلایی در جهت ارائه خدمت بهره ببریم.

ره‌آورد مقاومت مردم ایران ذلت و خواری آمریکاست

این مسئول افزود: طبق وعده الهی پیروزی نزدیک است لذا باید با توکل به خدا، توسل به اولیای دین و تأسی به شهیدان و ایثارگران نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: نباید نسبت به وقایعی که در کشور رخ می‌دهد دغدغه داشت چراکه انقلاب اسلامی مستحکم و با ظرفیت پیش می‌رود و نظام مقدس اسلامی به کوری چشم دشمنان با تزلزل‌ها از پای در نخواهد آمد و قطعا ضمن حفاظت و صیانت از خود، ندای اسلام‌خواهی را در بام منطقه و فریاد می‌زند.

وی تأکید کرد: شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای توسعه گفتمان جهاد، مقاومت و شهادت و همچنین ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت فعالیت ویژه‌ای داشته باشند تا به کوری چشم دشمنان پرچم مقاومت برای همیشه در اهتزاز بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار