مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

مردم ایران بار دیگر 13 آبان را به نماد استکبارستیزی تبدیل خواهند کرد

سردار «اسلامی» گفت: مردم غیور ایران با حضور گسترده و میلیونی خود بار دیگر سیزدهم آبان ماه را به نماد استکبارستیزی تبدیل خواهند کرد.
کد خبر: ۵۵۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ - 03November 2022

مردم ایران بار دیگر سیزدهم آبان ماه را به نماد استکبار ستیزی تبدیل خواهند کرد

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز با بیان اینکه حضور گسترده مردم، سیزدهم آبان ماه ۱۴۰۱ را در تاریخ ماندگار خواهد کرد، اظهار داشت: مردم ایران عاشق کشور، نظام و ولایت هستند و اگر مشکلاتی نیز در کشور باشد خود قادر به رفع آن خواهند بود و نیازی به بیگانگان ندارند.

وی با اشاره به روحیه استکبار‌ستیزی ملت ایران افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه نظام استکبار به رهبری آمریکای جنایتکار در کشور و منطقه متزلزل شده و به همین سبب آنها از هیچ فرصتی برای ایجاد فتنه و ضربه زدن به انقلاب اسلامی دریغ نمی‌کنند.

سردار اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی فردا بار دیگر اسباب سرشکستگی دشمنان را فراهم خواهد آورد‌.

وی ادامه داد: دشمنان در حوادث اخیر دانش آموزان و دانشجویان را بیش از پیش هدف توطئه و فتنه قرار داده بود و قصد داشت از احساسات آنها در جهت منابع استکباری خود بهره‌برداری کند اما همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کردند؛ دشمن خواهد دید که این نوجوانان در آینده ایران اثر گذار خواهند بود و باعث عزت و سربلندی کشور و نظام خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به حماسه شهید فهمیده و شهدای دانش آموز؛ افزود: مردم استان البرز فردا همسو با دیگر مردم کشور یاد شهدای دانش آموز و به ویژه شهید «حسین فهمیده» که هم استانی آنها بوده است را گرامی می‌دارند و برای حفظ و سربلندی کشور و نظام و سربازی ولایت و امام زمان (عج) هم قسم می‌شوند.

سردار اسلامی با تاکید بر مبارزه مردم ایران اسلامی با استکبار جهانی خاطرنشان کرد: روز سیزدهم ۱۴۰۱ حماسه‌ای به وسعت ایران اسلامی خلق خواهد شد و مردم ایران اسلامی و به ویژه شهر کرج در پاسخ به جنایات اخیر دشمنان در ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور؛ حضور گسترده‌تری در این راهپیمایی خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار