فرماندار تربت جام:

خبرنگاران در تبیین اهمیت پدافند غیرعامل نقش بسزایی دارند

فرماندار «جمشیدی» گفت: خبرنگاران با استفاده از ظرفیت رسانه در راستای تبیین جایگاه پدافند غیرعامل در مصون‌سازی کشور در برابر مخاطرات و ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۵۵۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ - 03November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، «حسین جمشیدی» فرماندار تربت جام به‌مناسبت هفته پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سازمان پدافند غیرعامل در سال ۱۳۸۲ تشکیل و بنا بر تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد فرهنگ‌سازی در ترویج و توسعه پدافند غیرعامل با مشارکت جامعه، برنامه‌ریزی لازم انجام شد.

وی پدافند غیرعامل را پیش‌بینی تمهیدات لازم در برابر تهدیدات خارجی، طبیعی، فرهنگی دانست و بر استحکام‌ بخشی و مقاوم‌سازی زیر‌ساخت‌های معنوی‌، فرهنگی و اقتصادی در جامعه تأکید کرد.

فرماندار تربت جام گفت: در دنیای کنونی، پدافند غیرعامل بهترین و مناسب‌ترین شیوه دفاعی بوده که همه کشورها در حال اجرا و انجام آن هستند و به‌عنوان یک علم در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دارای کرسی است.

جمشیدی بیان داشت: خبرنگاران با استفاده از ظرفیت رسانه در راستای تبیین جایگاه پدافند غیرعامل در مصون‌سازی کشور در برابر مخاطرات و ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه تلاش کنند.

این مسئول ادامه داد: متأسفانه در شهرستان با توجه به عدم رعایت موازین اصولی، ساختمان‌ها در مسیر سیلاب و رودخانه‌ها احداث و باعث بروز حوادث و خسارت زیادی می‌شود.

فرماندار تربت جام بیان داشت: در شهرستان نیازمند همکاری مردم و پیش‌بینی تمهیدات لازم در تأمین ژنراتورهای برق، سیستم گرمایش و کلیه امورات واحدهای تولیدی هستیم از طرفی با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل اهتمام تمامی دستگاه‌های اجرایی به این مهم ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار