برگزاری جلسه هم اندیشی نقش خوزستان در دفاع مقدس

جلسه هم اندیشی نقش خوزستان در دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، مدیر دانشنامه دفاع مقدس خوزستان و جمعی از اساتید و پژوهشگران دانشگاهی استان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ - 03November 2022

برگزاری جلسه هم اندیشی نقش خوزستان در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم اندیشی نقش خوزستان در دفاع مقدس امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سردار «علیرضا شیخ رباط» مدیر دانشنامه دفاع مقدس خوزستان و جمعی از اساتید و پژوهشگران دانشگاهی استان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه بر ضرورت هر چه سریعتر تدوین و انتشار نقش خوزستان در دوران دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: منابع انسانی ما که بزرگترین سرمایه برای بیان این حقایق و حماسه ها هستند در حال عروج و یا دارای شرایط سنی و جسمانی نامساعدی هستند که انجام کار را سخت تر می کند.

وی افزود: باید کارگروه فرهیخته ای از کارشناسان، اساتید، پژوهشگران و پیشکسوتان دفاع مقدس استان تشکیل شود که هم مباحث مورد نیاز دانشنامه دفاع مقدس و هم تاریخ شفاهی استان و به خصوص شهرهای تاثیرگذار در جنگ را تدوین و مستندسازی کنند.

در ادامه جلسه نیز اساتید و کارشناسان حاضر، به مباحث تاریخی، توصیفی و پژوهشی مورد نیاز استان در دوران دفاع مقدس پرداختند و خواهان سرعت بخشی و دقت نظر در این اقدام اساسی برای تاریخ خوزستان و کشور شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار