فرمانده سپاه قدس گیلان:

نقشه دشمن برای استان‌های شمالی با فداکاری نیروهای مردمی شکست خورد

سردار «عبدالله‌پور» با اشاره به فداکاری‌های نیروهای مردمی و بسیج برای دفاع از امنیت در گیلان گفت: در حوادث اخیر، نقشه دشمن برای استان‌های شمالی با شکست مواجه شد.
کد خبر: ۵۵۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ - 03November 2022

نقشه دشمن برای استان‌های شمالی با فداکاری نیروهای مردمی با شکست مواجه شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در همایش بزرگ تجلیل از هزار و 400 نفر از حافظان، مدرسان و مربیان قرآنی در استان گیلان در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: براساس جمعیت در استان گیلان باید حدوداً 300 هزار حافظ قرآن داشته باشیم، اما متاسفانه آمار استان در این حوزه به 3 هزار نفر نرسید و این شایسته گیلان نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای افزایش حافظان قرآن در استان در قالب طرح‌های جدید با کمک اساتید بزرگ و بدون اِعمال هزینه‌ای تصریح کرد: بسیجیان همواره نشان دادند که بدون پول و صرف هزینه‌ای می‌توان کارهای بزرگ انجام داد.

سردار عبدالله‌پور به ضرورت افزایش‌ منبرهای قرآنی در استان گیلان و تحقق خواسته رهبری در این حوزه اشاره و بیان داشت: گیلان در همه ابعاد به‌ویژه در حوزه‌های قرآنی در حال رشد است.

وی با اشاره به کمک ارزشمند نماینده ولی‌فقیه در گیلان در حوزه قرآنی خاطرنشان کرد: امیدوارم با کمک نماینده ولی‌فقیه در استان و شبکه صالحین سپاه در نواحی و شبکه صالحین استان شاهد موفقیت‌های بیشتر در این حوزه باشیم و جهاد تبیین خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی را تحقق ببخشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تقدیر از حافطان قرآن و امنیت تاکید کرد: دشمنان در حوادث اخیر برای گیلان، مازندران و استان‌های شمالی خط و نشان‌ها کشیده بودند اما با حضور و کمک نیروهای مردمی، انتظامی، امنیتی و سپاه نتوانستند در گیلان موفقیتی داشته باشند و این موفقیت به‌خاطر حضور نیروهای مردمی و بسیج بدون هیچ گونه چشم‌داشت و مبالغ مالی است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به ازخودگذشتگی برخی نیروهای مردمی و بسیج برای مقابله با اغتشاشات در حوادث اخیر گفت: این مردم گاهاً ماشین و موتور شخصی خود را برای دفاع از امنیت مردم به صحنه می‌آوردند و در صحنه آسیب‌ها دیدند.

وی با بیان اینکه با کمک همین جوانان، انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی را خواهیم گرفت افزود: یقین داشته باشید انتقام خون حاج قاسم را با کمک جوانان می‌گیریم و نمی‌گذاریم خون حاج قاسم بر زمین بماند ان‌شاءالله سربازانِ منتقم خون حاج قاسم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها