مسئول سازمان بسیج دانش آموزی مازندران:

برگزیدگان لیگ علمی بین‌المللی «پایا» در استان مازندران تجلیل شدند

«جعفری» گفت: در همایش مجمع عالی نخبگان دانش آموزی استان مازندران از دانش آموزان نخبه و برگزیده علمی لیگ بین‌المللی پایا تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۵۵۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ - 03November 2022

برگزیدگان لیگ علمی بین المللی «پایا» در استان مازندران تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، همایش مجمع عالی نخبگان دانش آموزی استان مازندران و آئین تجلیل از دانش آموزان نخبه و برگزیده علمی لیگ بین‌المللی پایا امروز با حضور فرمانده سپاه کربلا در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

«محمد جعفری» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان مازندران در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع علوی و فاطمی نخبگان بسیج دانش آموزی هر ساله با حضور دانش آموزان نخبه از سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مجمع امسال در ایام گرامیداشت سیزده آبان و هفته بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده سپاه کربلا و مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در این مجمع، دانش آموزان مطالبات خود را بیان کردند و از سوی مسئولان پاسخ دریافت کردند، گفت: این روند در شهرستان‌ها به همین صورت با شیوه مسئله‌یابی و حل مسئله و پیگیری مطالبات دانش آموزان تحقق پیدا خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی با اشاره به تجلیل برگزیدگان لیگ بین المللی پایا در استان مازندران، ابراز داشت: استان مازندران در این ظرفیت بزرگ لیگ جمعی و حضوری که اولین بار در جهان اسلام رقم خورد حدود پنج سال با کسب رتبه‌های متعدد و مدال‌های رنگارنگ رتبه اول را در کشور از آن خود کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار