بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت 13 آبان؛

راه استکبارستیزی دانشجویان پیرو خط امام همچنان ادامه دارد

در آستانه فرا رسیدن سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 03November 2022

راه استکبارستیزی دانشجویان پیرو خط امام همچنان ادامه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

یوم الله سیزدهم آبان در حافظه ملت رشید و بصیر ایران اسلامی روزی اثرگذار و فراموش نشدنی است، روزی که بصیرت فرزندان این مرز و بوم به جهانیان فهماند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.

از این رو این روز با عنوان روز دانش آموز و حماسه خونین لاله های انقلاب در جریان نهضت اسلامی برگی زرین از مقطعی حساس در تاریخ انقلاب اسلامی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست».

اینک که بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب الهی می گذرد هنوز هم راه استکبارستیزی آن دانشجویان پیرو خط امام در روز 13 آبان سال 1358 همچنان ادامه دارد و ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی با بصیرتی مثال زدنی در مقابل آمریکای زورگو و شیطان بزرگ ایستاده و روز بروز در این راه پر افتخار قوی تر و اراده اش مستحکم تر می شود.

بدین وسیله اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یوم الله 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، پاسداشت یاد و خاطره امام (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب فردا جمعه همراه و همصدا با سایر اقشار ملت ایران اسلامی شعار «مرگ بر آمریکا» را در لبیک به ندای «هیهات مناالذله» حضرت سیدالشهدا (ع) سر خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار