فرمانده کل ارتش از گروه پدافند هوایی شهید یحیی پور زاهدان بازدید کرد

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی با حضور در گروه پدافند هوایی شهید یحیی پور زاهدان از بخش‌های مختلف این یگان پدافندی و سایت‌های تابعه آن بازدید کرد و توان عملیاتی این یگان را در پایش مرز‌های هوایی مورد ارزیابی قرار داد.
کد خبر: ۵۵۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴ - 03November 2022

فرمانده کل ارتش از گروه پدافند هوایی شهید یحیی پور زاهدان بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از گروه پدافند هوایی زاهدان و در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی زاهدان، گفت: همانگونه که پدافند هوایی عملکردی درخشان در سال‌های دفاع مقدس داشته، امروز نیز نقش حیاتی در مراقبت از مرز‌های ایران و تامین امنیت کشور ایفا می‌کند.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن کارکنان مؤمن، متعهد، خلاق، خوش‌فکر، ایثارگر و متخصص خود در کنار دیگر رزمندگان و حافظان امنیت با طراحی، ساخت و به کارگیری انواع سامانه‌های پدافندی، راداری، و موشکی و نیز با انجام آموزش‌های لازم و تمرینات متعدد، آمادگی خود را ارتقاء داده و به صورت ۲۴ ساعته در این سرزمین، مأموریت مراقبت و دفاع هوایی از آسمان کشور را بر عهده دارد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: اغتشاشات اخیر ضرورت جهاد تبیین را دو چندان کرد، چرا که دشمن با استفاده از فضای مجازی بر روی تفکر جوانان ما کار کرده است.

امیر سرلشکر موسوی انسجام و یکپارچگی ملت را عامل نا امیدی دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: تفرقه افکنی به ویژه در میان احزاب و قومیت‎های مختلف که با هدف تجزیه کشورمان رخ می‌نمایاند، بخشی از نقشه‌های شوم دشمنان است که سراب و خیالبافی بیهوده‌ای است و با وجود مردم همیشه در صحنه و نیرو‌های مسلح متعهد هیچگاه محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/ 161

پربیننده ها