حضور پر شور لرستاتی‌ها در راهپیمایی 13 آبان

مردم ولایتمدار لرستان امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان یکبار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۵۵۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ - 04November 2022

حضور پر شور لرستاتی ها در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، مردم ولایتمدار شهرها، بخش‌ها و روستاهای لرستان امروز (جمعه) و  همزمان در سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان یکبار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

همه آمده بودند، زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، کارمند و کشاوز و... همه آمده بودند تا یکبار دیگر عشق و ارادت خود را به انقلاب اسلامی  که  حالا به یک قدرت بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده است  به تصویر بکشانند.

امروز همه آمده بودند و  با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آشوبگر»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر منافق»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و... مشت محکمی بر دهن یاوه گویان زدند.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران باید بدانند درخت انقلابی که با خون هزاران شهید آبیاری شده است و رشد کرده است،  روز به روز تنومند تر خواهد شد و به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) وصل خواهد شد.

مردم شهید پرور لرستان  امسال در حالی مراسم روز 13 آبان را برگزار کردند که در اغتشاشات اخیر  45 تن از فرزندان غیورشان به شهادت  رسید و در مراسم تشییع پیکر این عزیزان نیز حضوری چشمگیر داشتند و همواره تاکید کرده اند که تا آخرین قطره خون   مدافع ارزش‌های اصیل اسلامی هستند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار