استاندار خراسان جنوبی:

مردم همچنان بانشاط پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند

«قناعت» با اشاره به حضور مثال‌زدنی مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: این حجم عظیم جمعیت نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی پویا و بالنده است و مردم نیز همچنان بانشاط پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۵۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ - 04November 2022

مردم همچنان بانشاط پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (جمعه) در حاشیه مراسم راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور باشکوه و حداکثری مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، نشان دهنده پویایی و بالندگی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حضور مثال‌زدنی مردم در این اجتماع، بیان داشت: این حجم عظیم جمعیت نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی پویا و بالنده است و مردم نیز همچنان بانشاط پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی ۱۳ آبان را روزی تاریخی، مهم و به یادماندنی در تاریخ انقلاب دانست و تصریح کرد : ۱۳ آبان یادآور رویدادهایی مهم و روزی عبرت‌انگیز هم برای داخل و هم برای خارج است.

قناعت ادامه داد: پیام‌های ۱۳ آبان برای خارجی ها این است که یک ملت در کنار همه تحریم‌های باصطلاح فلج‌ کننده، هوشمند و تمام عیار، می‌تواند روی پای خود بایستد و بدون وابستگی به غرب و شرق به مسیر خود ادامه دهد و پیشرفت‌‌های جدیدی رقم بزند.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم در این راهپیمایی نشان می‌دهد آمریکا شکست‌پذیر است، افزود: ما باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم و با توان و کوشش مضاعف، برای کشور پیشرفت و تعالی رقم بزنیم.

استاندار خراسان جنوبی درخصوص پیام این راهپیمایی برای داخل کشور هم گفت: برخی از خواص که نگاهشان به آن سوی آب است بدانند که از غربی‌ها، برای این ملت و کشور آبی گرم نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار