معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص):

جمهوری اسلامی ایران در عزتمندانه‌ترین موقعیت قرار دارد

«اسدی» گفت: امروز باوجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان و مشکلات زیادی که به‌ تبع آن برای مردم کشورمان به وجود آمده است؛ جمهوری اسلامی ایران در عزتمندانه‌ترین موقعیت قرار دارد.
کد خبر: ۵۵۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 04November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در بیست و چهارمین یادواره شهدای سرخه که با حضور استاندار سمنان و مسئولان شهرستانی در شهرستان سرخه برگزار شد اظهار داشت: امروز باوجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان و مشکلات زیادی که به‌تبع آن برای مردم کشورمان به وجود آمده است؛ جمهوری اسلامی ایران در عزتمندانه‌ترین موقعیت قرار دارد.

وی بابیان اینکه تلاش مذبوحانه دشمنان در دشمنی با مردم ایران، به سبب آغاز فرایند افول آنان است تصریح کرد: این تلاش مذبوحانه دشمنان به این دلیل است که پی برد که به پایان عمر خود نزدیک می‌شود.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) دشمن در مقابله با کشورمان ۱۰۰ درصد مأیوس شده است عنوان کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند که این تحریم‌ها و خباثت‌ها کار امروز و فردا و یا از سوی این دولت و دولت قبل امریکا است؛ اما باید دانست که از لحظه پیروزی انقلاب آن‌ها (دشمنان) این خباثت را شروع کردند؛ و این فرایند همچنان ادامه دارد.

سردار اسدی با اشاره به تأثیر تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه ملت بزرگ ایران بر اقتصاد کشور گفت: امروزه ما را در تحریم گذاشتند به‌طوری‌که حتی نمی‌توانیم یک‌میلیون بشکه نفت بفروشیم؛ اما مردم با پشتکار و غیرت این تحریم‌ها را هم پشت سر می‌گذارند.

وی با اشاره به نقش مهم امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در پیشرفت‌های بزرگ رخ‌داده در کشور افزود: امروز ما در دین و شرف و ناموس مدیون حضرت امام خمینی (ره) هستیم.

سردار  جعفری با اشاره به نقش مدافعان حرم در تأمین امنیت کشور گفت: اگر مردم قهرمان و مدافعان حرم در کشور نبودند؛ داعش امروز در شهر‌های ما بود و این خباثت در حرم مطهر شاهچراغ در چند روز گذشته بار دیگر ثابت کرد که تروریست‌های داعشی به زن و فرزند و بچه و پیر و جوان رحم نمی‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار