رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:

آمریکا از پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران عصبانی است

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: آمریکا و نظام استکبار از پیشرفت و اقتدار بی نظیر جمهوری اسلامی ایران عصبانی است.
کد خبر: ۵۵۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ - 04November 2022

آمریکا از پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران عصبانی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ضیاء الدین آقاجان‌پور» رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان راهپیمایی روز ۱۳ آبان در جمع نمازگزاران گرگان در مصلی شهر گرگان اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا و استکبار جهانی از قدرت و پیشرفت ایران اسلامی واهمه دارد و از این اقتدار عصبانی است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور افزود: پیشرفت‌های ایران به جایی رسیده که هیچیک از دشمنان ایران جرات تهدید و تعرض ندارند و از توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران نگران هسهستند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به جنایت‌ها و خباثت‌های بی پایان آمریکا علیه ملت ایران طی دهه‌های اخیر، اظهارکرد: باید اسناد جاسوسی و خرابکاری‌های آمریکا که از لانه جاسوسی کشف شده برای جوانان و نسل جدید بازگو شود.

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: حاکمیت اسلام و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان و استکبار است، به همین دلیل می‌خواهند با ترفند‌ها و دسیسه‌های مختلف به ایران آسیب بزنند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: در وقایع اخیر صف افراد معترض و آن‌هایی که از مشکلات گلایه دارند با آن‌هایی که مزدور استکبار و عامل اغتشاش هستند را تفکیک می‌کنیم و یقیناً با اقتدار در برابر هنجارشکنان و قانون شکنان ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار