نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

دانش آموزان ایران اسلامی دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند

«آزادی‌خواه» گفت: این سحنان امروز شما دانش آموزان همدان است که دنیا بداند دانش آموز و دانشجوی امروز دوست را از دشمن تشخیص خواهد داد.
کد خبر: ۵۵۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ - 04November 2022

خاورمیانه فرضی آمریکا تبدیل به جبهه مقاومت شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «احد آزادی‌خواه» نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در تجمع مردم همدان به مناسبت ۱۳ آبان، اظهار داشت: دنیا باید امروز این حرف‌ها را بشنود و من سخن نمی‌گویم و این سخنان امروز شما دانش آموزان همدان است که دنیا بداند دانش آموز و دانشجوی امروز دوست را از دشمن تشخیص خواهد داد.

وی افزود: یادتون نرود یک زمانی شما عده کمی بودید و دشمنان انقلاب ترور و آشوب ایجاد و بهشتی و رجایی‌ها را گرفتند؛ آن زمانی که عده شما کم بود، مقاومت کردید و امروز که دیگر کل دنیا از شما حساب می‌برد.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به تشکیل جبهه مقاومت توسط سردار شهید سلیمانی، تصریح کرد: جبهه‌ای که حاج قاسم سلیمانی تشکیل داد، مقدمات ظهور امام زمان است. مگر نه اینکه فرمودند زمانی که حضرت امام زمان (عج) ظهور کند همه شرق و غرب عالم را به هم می‌کوبد.

وی خاطرنشان کرد: یک روز تئوری آمریکایی‌ها که می‌خواستند جنگ را به خیابان بیاورند با بصیرت مردم مواجه شدند، یک روزی توطئه‌ها در همین منطقه خاورمیانه داشتند،  اما خاورمیانه که آمریکا برای خود فرض کرده بود امروز تبدیل به جبهه مقاومت شده است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سردار سلیمانی در کل خاورمیانه جبهه مقاومت، فاطمیون و زینبیون تشکیل داد و نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی از حضور شما دانش آموزان خوشحال است، افزود: همه دنیا گفتند بشار باید برود ولی رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که بشار باید بماند و بشار ماند. در این مستندهایی که شما شاهد بودید چیزی از سوریه باقی نمانده بود مدافعین حرم ایرانی رفتند و اسلام را نجات دادند، حالا شما طلبه و بسیجی ترور می‌کنید! امام می‌فرماید بکشید ما را، ملت ما آزاده‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه یادآور شد: به اسم این ملت روسری از سر ناموس شیعه می‌کشند، با ناجوانمردی به اسم این ملت مدافعان امنیت ما را به آتش کشیدند.

وی تصریح کرد: استکبار داخلی و خارجی نداریم، اگر کسی اهل اختلاف باشد، خائن به این ملت، انقلاب و مستکبر است، این کشور متعلق به سردار سلیمانی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در سپاه امام علی (ع) هم ابن‌ملجم بود و هر کس امروز تفرقه ایجاد کند خائن ملت است، هر کسی امروز امنیت کشور را بهم بریزد به بیت المال دست درازی کند، همان تفاله‌های لانه جاسوسی است.

 وی با بیان اینکه دو پیام دارم از طرف شما به قوه قضائیه عرض می‌کنیم، خاطرنشان کرد: حرف دل این مردم این است، مردم امنیت می‌خواهند و می‌خواهیم قوه قضاییه بدون مماشات با اغتشاشگران برخورد کند. از پلیس مقتدر، پلیسی که مظلومانه این اغتشاشگران افسران ما را به شهادت رساند. می‌خواهیم به نیابت از مردم با همه کسانی که می‌خواهند به اسم آزادی، آزادی واقعی این ملت را بگیرند برخورد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها