در گرامیداشت مراسم 13 آبان؛

مردم و دانش‌آموزان دهه هشتاد و نودی شیرازی حماسه‌آفرینی کردند

مراسم باشکوه گرامیداشت روز 13 آبان روز دانش آموز و روز استکبارستیزی از صبح امروز سیزدهم آبان همزمان با سایر شهرهای استان و کشور در شیراز با حضور گسترده مردم به ویژه دانش‌آموزان حماسه‌ساز دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ - 04November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم باشکوه گرامیداشت روز 13 آبان و راهپیمایی روز دانش آموز از ساعت 9:30 صبح امروز سیزدهم آبان در شیراز همزمان با سایر شهرهای استان و کشور با حضور گسترده مردم به ویژه دانش‌آموزان دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها برگزار شد.

در این مراسم که به بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) به ویژه سه دانش‌آموز شهید این حادثه نیز اختصاص داشت راهپیمایان با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، با مشت‌های گره کرده و سربندهای یازهرا و یاحسین و پلاکاردها و بنرهای حاوی قاب شهدای انقلاب و دفاع مقدس به ویژه شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ از میدان شهدا به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) حرکت کردند.

راهپیمایان شیرازی در حالی از میدان شهدا به سمت حرم مطهر شاهچراغ حرکت می‌کردند که فریاد الله اکبر و تکرار شعارهای انقلابی 57 و همچنین فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود فضا را پر کرده بود و خانواده‌ها در کنار دانش‌آموزان و نوجوانانشان به همگان ثابت کردند که به اغتشاشگران، تجزیه‌طلبان، فرصت‌طلبان و منافقان اجازه عرض اندام و دوختن چشم طمع به این آب و خاک نخواهند داد.

مراسم روز دانش‌آموز در دو سال اخیر با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی اجتماعات مردمی، به شکل گذشته برگزار نمی‌شد تا اینکه امسال با توجه به کنترل ویروس کرونا و به ویژه همزمان شدن مراسم امسال با ایجاد اغتشاشاتی سازمان‌یافته در کشور و مدارس و دانشگاهها و در نهایت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ در شیراز و شهادت مظلومانه شماری از هموطنانمان در این مکان مقدس حال و هوایی دیگر پیدا کرد و راهپیمایان علاوه بر خط و نشان کشیدن برای آمریکای مستکبر و ایادی‌اش، از اغتشاشگران که زمینه‌ساز ناامنی در کشور شده‌اند نیز اعلام برائت کرده و با آنها نیز اتمام حجت کردند.

در مراسم امسال در شیراز همانند سایر شهرها دانش‌آموزان انقلابی و متعهد در خط مقدم اعلام برائت از مستکبرین و دشمنان ایران اسلامی قرار داشتند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان امروز در شیراز در پایان پس از شنیدن سخنان میهمان ویژه مراسم امروز حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی»، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت اقامه نماز جمعه عبادی سیاسی شیراز به امامت آیت‌الله «لطف الله دژکام» به سمت مصلای شیراز  واقع در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت احمدابن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها