یادداشت/ عصمت دهقانی؛

روز دانش آموز فرصت مغتنمی است برای جهاد تبیین

روز دانش آموز فرصت مغتنمی است برای بصیرت افزایی و آگاه کردن قشر جوان و نوجوان و بیان دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی و جهاد تبیینی که مورد تأکید ولی امر مسلمین است
کد خبر: ۵۵۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ - 04November 2022

روز دانش آموز فرصت مغتنمی است برای جهاد تبیین

گروه استان‌های دفاع‌پرس- عصمت دهقانی؛ نامگذاری یوم الله 13 آبان، در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز دانش آموز و روز ملی استکبار ستیزی فرصت مغتنمی است برای بصیرت افزایی و آگاه کردن قشر جوان و نوجوان و بیان دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در واقع جهاد تبیینی که مورد تأکید ولی امر مسلمین است. از طرفی  در چنین ایامی بایستی همه مسئولین، رسانه‌ها، افراد صاحب تریبون، معلمین و...  اهداف شیطانی استکبار جهانی در دشمنی با آرمان‌های اصیل اسلامی مردم این مرزو بوم را بیشتر برای قشری که روزهای انقلاب و دفاع مقدس را ندیده است، بیشتر بیان کنند.

در شرایطی که از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی که این انقلاب را مانعی برای رسیدن به اهداف شوم خود می‌دانست، نقشه‌های شیطانی خود را مانند حمایت از گروهک‎های مخالف نظام، تشویق و ترغیب و حمایت از رژیم بعثی عراق  و راه اندازی جنگی که هشت سال به طول انجامید، ترور شخصیت‌های تاثیرگذار در پیشرفت کشور، تحریم‌های ظالمانه، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ رسانه‌ای و ... اجرا کرد. ولی به یاری خداوند متعال، رهبری‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و جانشین بر حقش رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای( مدظله العالی)، وحدت و یکپارچگی مردم و روحیه ایثارگری و شهادت طلبی مردمانی که دانش آموخته مکتب عاشورایی هستند، همه توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد و  انقلاب اسلامی به چهل و سه سالگی رسیده است.

دشمنانی که روز به روز هیمنه پوشالی آنها در حال تضعیف شدن است، چشم دیدن پیشرفت‌های ایران را در عرصه‌های مختلف ندارند و این بار با جنگ شناختی و ترکیبی با تمام قوای رسانه‌ای خود به میدان آمده و اعتقادات این ملت به ویژه دانش آموزان و دانشجویان را  مورد هدف قرار داده و سعی در ترویج روحیه ناامیدی در بین جوانان دارند غافل از اینکه این نوجوانان امروز همان حسین فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌های دیروز هستند که تا پای جان پای این انقلاب و دفاع از ارزش‌های ملی و مذهبی هستند.

اوج ضعف پستی دشمنان در همین که با حمله به حرم مطهر شاهچراغ  مردمی را هدف قرارمی‌دهند و به شهادت می‌رسانند که به قصد زیارت در آن مکان جمع شده اند.

 وجود سه شهید دانش آموز در بین شهدای حرم مطهر شاهچراغ، قلب همه ما را جریحه دارد کرد. اما اینجا چند نکته قابل توجه است؛ خوی وحشی‌گری دشمنان تا حدی که به بچه دو سه هم رحم نمی‌کند، زن و مرد برایشان فرقی ندارد، دین ستیز هستند و اماکن مذهبی خاری در چشمانشان هست و نمی خواهند مردم در چنین مکان‌هایی هم امنیت داشته باشند، اگر امنیت داخلی ما خدشه دار شود زمینه حضور تروریست‌های داعشی فراهم می شود و...

دانش آموزان عزیزی که امروز با حضور پر شور خود در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان نشان دادند که با عشق به انقلاب اسلامی، به کسب علم و دانش پرداخته  و در آینده نیز با بالا نگه داشتن پرچم انقلاب اسلامی همواره عزت و افتخار را نصیب این مرزو بوم خواهند کرد، بایستی با روحیه نشاط و امید، بدون توجه به تبلغیات مسموم دشمنان در فضای مجازی،  سربازان سرافراز  ولی فقیه باشند و در رساندن پرچم انقلاب اسلامی به دستان مبارک منجی عالم بشریت مهدی(عج) نقش خود را به بهترین وجه ایفا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار