نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

اجازه قداست‌زدایی نمی‌دهیم

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه از دستگاه قضایی انتظار داریم برخورد انقلابی با مفسدین داشته باشد، گفت: اجازه نمی‌دهیم که دشمنان قداست‌زدایی کنند.
کد خبر: ۵۵۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ - 04November 2022

اجازه قداست زدایی نمی‌دهیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران پیش از ظهر جمعه در مراسم ۱۳ آبان شیراز، اظهار داشت: ۱۳ ابان روز بزرگ ضد استکبار است به خصوص در حرمی که به برکت شهدای مظلوم در پیشگاه الهی و همه ملت‌ها از جایگاه بزرگتری برخوردار شد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: ۲ نعمت داریم که باید پیش از گذشته سپاسگزار باشیم که اولین نعمت رهبری عالم و سپس ملتی است که ثابت کرده در تمامی صحنه‌ها ثبات قدم با ولایت دارد.

وی تصریح کرد: امسال ۱۳ ابان با هفتمین روز شهادت مظلومین حمله تروریستی همزمان شده است که این شهدا منتخبین الهی بودند.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی افزود: امروز جلوه ضد استکباری ۱۳ ابان شیراز جلوه‌ای دیگر دارد.

وی ادامه داد: ۵۸ سال است که با آمریکا درگیر هستیم و امروز هم تمامی مشکلات از آمریکا است همانگونه که تبعید امام (ره) و شهادت دانش آموزان به گردن آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه یاداور شد: امروز مردم ما فرهنگ مقاومت و فرهنگ حاج قاسم را در تمامی کشور‌های اسلامی گسترانده اند.

وی تاکید کرد: جوانان و نوجوانان این کشور با شهدا و امام خود پیمان بسته اند، این ملت غیرت دینی دارد و کوتاه نخواهد آمد.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی افزود: سیلی‌های سخت به دشمنان در پیش است و جز با نابودی اسراییل و امریکا و برپا کردن پرچم حق ارام نمی‌گیریم، زیرا انقلاب ما پویا و در حال حرکت است.

وی تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم دشمنان ارزش زدایی از انقلاب ما داشته باشند و اجازه نمی‌دهیم ارتجاع شکل بگیرد، زیرا اماده شهادت هستیم و در راه خدا سر می‌دهیم، اما دین نمی‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: مجموعه حاکمیت به دنبال جبران گذشته است و افق آینده نظام درخشان است به همین دلیل امدند تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند در حالیکه روز‌های آسان و پیروزی این ملت در پیش است.

وی تاکید کرد: در مقابل قداست زدایی از رهبری ایستادگی می‌کنیم و اگر خود رهبری مانع ما نمی‌شدند، در همان قدم اول این افراد را نابود می‌کردیم.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی گفت: اجازه نمی‌دهیم مکتب سربازی امام، مکتب بسیجی و مکتب حاج قاسم از بین برود.

وی عنوان کرد: دشمنان به یک واقعیت پی بردند که این فتنه هم شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: امروز نیرو‌های بسیج و فراجا صبر انقلابی می‌کنند، اما از دستگاه قضایی انتظار داریم برخورد انقلابی با مفسدین داشته باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها