رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکسته است

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به اینکه ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکسته است، گفت: آمریکایی‌ها از استقامت مردم ایران اسلامی سرخورده شده‌اند.
کد خبر: ۵۵۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ - 04November 2022

ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکسته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راهپیمایی سیزدهم آبان استان ایلام اظهار داشت: دشمن همواره در پی توطئه علیه مردم ایران است و ما نیز با تاسی از آیات قرآن کریم علیه هجمه دشمن و در راس آن‌ها آمریکا ایستادگی و از استقلال، تمامیت ارضی و اقتدار کشورمان دفاع می‌کنیم.

وی گفت: مبارزه با آمریکا مقابله با ظالمی است که با اصرار به ظلم خود، از سال ۱۳۳۲ تاکنون و به مدت ۷۰ سال به ایران ظلم می‌کند و ما نیز نباید مقابل ظالم سکوت کنیم، بلکه باید با مبارزه خود جلوی ظلم و ستم آمریکا را در کشورمان بگیریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به دلایل شکل گیری سالروز سیزدهم آبان اشاره کرد و توضیح داد: قیام امام راحل در سال ۴۲ به علت تصویت لایحه کاپیتولاسیون و در نتیجه مصونیت کامل قضایی مستشاران آمریکایی در ایران، شهادت افزون بر ۶۰ دانش آموز سال ۵۶ در دانشگاه تهران توسط رژیم پهلوی و تسخیر سفارت آمریکا و لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ عوامل شکل گیری یوم‌الله سیزدهم آبان ماه در تقویم ملی شده است و به فرموده امام راحل (ره) این موضوعات تاریخی سیزدهم آبان یک رخداد تاریخی و درس آموز برای کشور ماست.

محمدحسنی با اشاره به اینکه دشمن موفقیت‌های مکرر دولت سیزدهم را با این فتنه‌ها تحت شعاع قرار داد، ادامه داد: مدیریت و کنترل ویروس کرونا در حالی که بسیاری از کشور‌های دیگر از جمله آمریکا همچنان درگیر این هستند، تعامل هوشمندانه با بلوک شرق و عضویت در معاهده شانگ‌های که آثار مثبت آن در درازمدت مشخص خواهد شد و دشمن به خوبی از آن آگاه است، آزادسازی بخشی از دارایی‌های بلوکه ایران و جراحی اقتصادی از جمله موفقیت‌های دولت سیزدهم است که دشمن از نتایج آن آگاهی داشته و سعی در مخدوش کردن این توفقیات دارد.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکست و دستش از منابع سرشار ایران کوتاه شد و اکنون هدفش از فتنه افروزی، ضعف و تحلیل جمهوری اسلامی و سپس سلطه مجدد بر کشور است.

محمدحسنی افزود: آمریکایی‌ها از اقتدار و استقامت مردم ایران اسلامی سرخورده شده و اکنون تمام هجمه‌ها را بر علیه جایگاه قدرتمند ایران در سطح بین المللی و دولت سیزدهم به کار گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: تحریم و تهدید جواب نداده و اکنون آمریکا با فتنه به میدان آمده است، ولی عدم همراهی مردم با فتنه‌گران، این توطئه‌ها را نیز خنثی کرده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار