امام جمعه رشت:

حضور پرشور مردم در یوم‌الله 13 آبان نشان از وفاداری این ملت به آرمان‌های امام (ره) دارد

آیت‌الله «فلاحتی» با اشاره به عظمت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: حضور پرشور و با بصیرت مردم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نشان از وفاداری این ملت به آرمان‌های امام(ره) دارد.
کد خبر: ۵۵۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ - 04November 2022

حضور پرشور مردم در یوم‌الله 13 آبان نشان از وفاداری این ملت به آرمان‌های امام(ره) داردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امام جمعه رشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت ضمن گرامیداشت 13 آبان ماه با اشاره به وقایع این روز تاریخی اظهار داشت: حضور پرشور و با بصیرت مردم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نشان از وفاداری این ملت به آرمان‌های امام(ره) دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در سرشت آمریکا، کینه از اسلام است تصریح کرد: حضور مردم در میادین حساس نشان‌دهنده تفسیر اقتدار، قدرت، اسلام، استمرار راه شهیدان و انقلاب است و در ایام اخیر نیز جبهه کفر تلاش کرد تا نظام اسلامی را از بین ببرد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه در این روزها مانند دوران دفاع مقدس تمام دنیا علیه ایران ایستاد و هجمه‌های قوی‌تر و میدانی را وارد کردند ابراز داشت: دشمن در حال خودزنی بود اما بدانند که با این ترقه‌بازی‌ها راه به جایی نمی‌برند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به اتفاقات سوریه که منجر به خرابی‌ها و حضور داعش در این کشور شد اشاره و بیان کرد: سوریه را به بهانه سپر دفاعی ایران مورد هدف قرار دادند و گروهک‌هایی همچون جبهه‌النصره و داعش را وارد سوریه کردند و چند هزار انسان را کشته و آواره کردند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه نسخه آمریکا و صهیونیست‌ها برای سوریه، سقوط بود که با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی نقشه‌های آنان نقش برآب شد گفت: امروز هر حرکتی که منجر به شاد کردن دشمن و به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی باشد نزد ملت منفور است.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها به دنبال خرابی در ایران بودند زیرا دولت سیزدهم از روز نخست اعلام کرده بود که پیشرفت ایران را به هیچ کشوری گره نمی‌زند و نگاهش به توانمندی‌های داخلی است افزود: دشمن قداره‌کش فهمید که ایران به دوران و تفکر انقلابی خود برگشته و این برای دشمن پذیرفتنی نبود.

وی ابراز داشت: رشد و شکوفایی ایران اسلامی در یک سال اخیر چشمگیر بوده از جمله آن می‌توان به ورود ایران به سازمان شانگهای، واکسینه کردن مردم در کرونا، اختراع 6 نوع واکسن کرونا و پنج هزار مگاوات برق به شبکه منطقه‌ای و جبران بدهکاری 480 هزار میلیارد از دولت گذشته اشاره کرد.

آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: در قرآن هم تاکید شده که اگر دشمن به جنگ با شما بیاید سرانجام به شما پشت کرده و فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد و امروز می‌بینیم که آمریکا رو به افول است اما ایران اسلامی همچنان در مسیر قوی شدن با قدرت گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار