اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین پیام داد؛

قدردانی از حضور پرشور مردم استان قزوین در راهپیمایی ۱۳ آبان

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، از حضور حماسه آفرین مردم استان قزوین در راهپیمایی یوم الله 13 آبان قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۵۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ - 04November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ضمن قدردانی و تشکر از حضور دشمن‌شکن، گسترده و هوشمندانه مردم شریف به ویژه جوانان و نوجوانان غیور، همیشه در صحنه و ظلم ستیز استان قزوین در تظاهرات باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیام تبریک منتشر کرد.

در این پیام آمده است؛

فریادهای رسای مرگ بر آمریکای شما مردم انقلابی استان قزوین در تظاهرات ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان سال 1401 ، نشان حمایت از مردم مظلوم عالم و نشان خشم انقلابی و تعطیل ناپذیر ملت ایران از اغتشاشگران حوادث اخیر و استکبار جهانی بود.

در یوم الله ۱۳ آبان در کران تا کران آسمان ایران و استان قزوین ندای «هیهات منا الذله» طنین انداز شد که خود نشانی از شکست نقشه های دشمنان قسم خورده به نظام مقدس جمهوری اسلامی در راس آن آمریکا، اسرائیل و آل سعود است که همواره علیه ملت و امت بزرگ انقلاب اسلامی بکار می بندند.

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان امسال ، حماسه‌ای کم‌نظیر از عزم دینی و غیرت ملی ملتی استوار است که در پاسداری از آرمان والای انقلاب اسلامی، اندیشه مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و خون پاک شهدای اسلام تا پای جان ایستاده است تا اقتدار انقلاب اسلامی ایران در سایه مقتدای عظیم‌الشان آزادگان جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله) به منصه ظهور جهانیان برسد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور آگاهانه و عاشقانه اقشار مختلف مردم خصوصا خانواده معظم شهدا، روحانیت ، دهه هشتادی ها به ویژه دانش آموزان و دانشجویان غیور در راهپیمایی عظیم یوم الله ۱۳ آبان، که با حماسه پرشور و حضور گسترده ، وحدت آگاهانه خود را به دنیا نمایش دادند ، قدردانی و تشکر می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار