مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

ضرورت آشنایی دانشجویان با فرهنگ دفاع مقدس

صادقی گفت: آشنا کردن دانشجویان با فرهنگ دفاع مقدس، ادای دین است به ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس، که ما وظیفه داریم آن را به نحوه احسن به جوانان و دانشجویان انتقال دهیم.
کد خبر: ۵۵۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 04November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «محسن نجفی» مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با «سید صادقی» مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ظهر امروز (جمعه) در دانشگاه علوم پزشکی قزوین دیدار کرد.

این دیدار با هدف همکاری های متقابل در خصوص برگزاری کلاس های نویسندگی، توانمند سازی دانشجویان برای دوره های نویسندگی، برگزاری نمایشگاه کتاب و همکاری های مشترک در مسائل فرهنگی بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین و دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد.

در این دیدار «سید صادقی» مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار داشت: آشنا کردن دانشجویان با فرهنگ دفاع مقدس، ادای دین است به ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس، که ما وظیفه داریم آن را به نحوه احسن به جوانان و دانشجویان انتقال دهیم.

وی ادامه داد: توجه ویژه به استفاده بهینه از فضای مجازی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت از دیگر تأکیدات در برگزاری برنامه‌ها در حوزه دفاع مقدس است.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: دانشگاه به عنوان مرکز علم و فرهنگ مسئول تبیین و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است و کار فرهنگی در دانشگاه باید اثربخش و نتیجه‌ساز باشد، باید با برنامه‌ریزی فرهنگی صحیح و مناسب ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان یک الگوی منسجم در دانشگاه ترویج شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین نقش مهمی در نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس دارد و باید نسل آینده را با حماسه‌ها و مجاهدت‌های آن دوران آشنا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار