نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

باید نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران را معرفی کنیم

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین مسئله مهمی است و باید با روشنگری ماهیت دشمن را بنشاسانیم و نقاط قوت جمهوری اسلامی را معرفی کنیم.
کد خبر: ۵۵۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ - 04November 2022

باید نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران را معرفی کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان بر لزوم نهادینه شدن تقوا در نهاد خانواده تأکید کرد و با بیان اینکه همه خوبی‌ها و خیر با نهادینه شدن تقوا در خانواده حاکم می‌شود، اظهار داشت: همه ما مسئولیت تقوای خانواده را به عهده داریم و باید در این زمینه احساس مسئولیت داشته و مسئولیت شناس باشیم.

وی با تقدیر از حضور باشکوه و باعظمت مردم مازندران و ساری در راهپیمایی ۱۳ آبان، افزود: نامگذاری این روز به نام مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز بسیار مناسبت و درست بوده است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه امروز روز دانش آموز است و جمعی از دانش آموزان در چنین روزی به شهادت رسیدند، گفت: برای گرامیداشت امروز مردم به خیابان‌ها آمدند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه امروز سالروز تبعید حضرت امام به ترکیه هم است، عنوان کرد: همچنین روز فرهنگ عمومی را که از مناسبت‌های پیش رو است، گرامی می‌داریم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه دنیا مزرعه آخرت است، اظهار داشت: باید در این مزرعه آنچه را که در بازار آخرت مشتری دارد و خدا برای آن بهشت را می‌پردازد انجام دهیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه به فرموده امام راحل تسخیر لانه جاسوسی انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بود، تصریح کرد: طبق فرمایش حضرت امام راحل، بزرگترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم جهانخواران به ویژه آمریکا از ما و اسلام دست برداشتند و لحظه‌ای نباید از کید دشمنان غافل شویم.

وی با اشاره به اینکه در نهاد و سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی موج می‌زند و یک هشدار راهبردی است، ادامه داد: در مقابل این هشدار راهبردی باید به فرموده رهبر معظم انقلاب فرهنگ غرب را در سبک زندگی خود راه ندهیم چراکه بزرگترین خطر از ناحیه آمریکاست.

امام جمعه ساری متذکر شد: تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در ایران زیان‌های بی‌شمار سیاسی، اخلاقی و دینی به ما زده است و مقابله با آن جهاد هوشمندانه می‌طلبد.

وی با تاکید براین که از ملت ایران باید پیام مقاومت و عزت صادر شود، گفت: اگر از ملت پیام ضعف و ترس و تمایل به تسلیم دریافت کنند جرأت دشمنان بیشتر می‌شود و ما هم نمی‌توانیم مقابل آنان کاری کنیم.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: همیشه باید پیام مقاومت از ملت و مسئولان به دنیا منعکس شود و پیام راهپیمایی امروز به دنیا این است که تا فتنه در دنیا است، مبارزه وجود دارد و تا مبارزه هست، ما هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به شهادت آرمان علی وردی و بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان «آرمان عزیز» یاد کرد، اذعان داشت: این شهید ایستادگی و مقاومت کرد و حاضر نشد که به امام و رهبر معظم انقلاب توهین کند.

وی با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» شعار راهبردی و کلیدی و ماندگار ملت برزگ ایران اسلامی برای حفظ از خطر دشمنان به شمار می‌آید، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین مسئله مهمی است و باید با روشنگری ماهیت دشمن را بنشاسانیم و نقاط قوت جمهوری اسلامی را معرفی کنیم.

امام جمعه ساری با تاکید بر این که اسناد لانه جاسوسی و خیانت‌ها باید در کتاب درسی دانش آموزان آورده شود، گنجانده شدن آن در مضامین درسی را لازم دانست و تصریح کرد: مسئولان کار خود را باید درست انجام دهند و وظایف خود را جدی بگیرند تا مشکلات مردم برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه  ابعاد مختلفی از فساد در حوزه آرد کشف شد، هزینه‌های میلیاردی برای کسب ریاست یک صنف را نشان از سوء استفاده‌های احتمالی دانست و خواستار تامین بذر و کود مورد نیاز کشاورزان شد و خاطرنشان کرد: برنج پرمحصول استان همچنان قیمت روشنی ندارد و کشاورزان و باغداران همچنان نگران قیمت‌ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها