نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی:

محوریت شاهچراغ (ع) پس از حادثه تروریستی اخیر دوچندان شد

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت: مقارن شدن 13 آبان امسال با هفتمین روز شهادت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) وجه استکبارستیزی این روز را پررنگ‌تر و محوریت شاهچراغ را به عنوان سومین حرم اهل بیت بیش از قبل نموده است.
کد خبر: ۵۵۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 04November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت 13 آبان و راهپیمایی روز دانش‌آموز در شیراز با بیان اینکه قداست و تبرک حرم مطهر شاهچراغ(ع) با شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در این حرم مطهر دوچندان و حضور مردم در این مکان پرشورتر از قبل شده اظهار داشت: مقارن شدن 13 آبان امسال با هفتمین روز شهادت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) وجه استکبارستیزی این روز را پررنگ‌تر و محوریت شاهچراغ را به عنوان سومین حرم اهل بیت بیش از قبل نموده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابتدا بیان کرد: دشمن هفته قبل این حرم را به خاک و خون کشید اما امروز از هفته قبل شلوغ‌تر شده و حضرت شاهچراغ (ع) نیز محوریتش به عنوان سومین حرم مطهر (ع) نورانی‌تر شده است.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی افزود: آمریکا و استکبار از شما مردم انقلابی عصبانی هستند اما غافل از این هستند که هنوز ما کار ما با آنها تمام نشده و مردم انقلابی ما جز با نابودی رژیم اشغالگر و آمریکا و برچیدن بساط استکبار و  برپا کردن قسط و عدل و دادن پرچم حق به ولی عصر (عج) آرام نمی‌گیرند.

حاجی‌صادقی نعمت ولایت و رهبری فرزانه و بصیر و شجاع را عامل شکست همه قدرت‌ها داست و افزود: رهبر انقلاب نیز متقابلا از نعمت امتی بصیر، مقاوم و فتنه‌شناس و حسینی به معنای واقعی برخوردار است که بیش از 43 سال ثابت کرده در تمام صحنه‌ها در کنار راه امام حسین (ع) ثابت قدم ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: ما در دفاع مقدس در مبارزه با آمریکا یاد گرفتیم که بنده خدا باشیم و شهادت را فوز عظیم بدانیم و به دشمن ثابت کردیم که اگر طلبه شهید ما را به شهادت برساند ما را به آرزویمان رسانده و همین روحیه و الگوگیری رزمندگان و مردم ما از حادثه کربلا است که دشمن را ترسانده است.

حاجی صادقی افزود: امروز نه فقط شما فریادتان بر سر نماد استکبار یعنی آمریکا است بلکه  تمام دنیا بر سر آمریکا و استکبار و آل‌سعود و اسرائیل شعار می‌دهند.

وی افزود: این ملت حسینی است و کوتاه نمی‌آید و دشمن نیز در برابر این ملت دچار استیصال شده و با توهین به مقدسات و حریم‌شکنی در حرم‌ها مرگ تدریجی خود را سرعت بخشیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها