نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دشمن از تصاویر حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان هراس دارد

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: دشمن اگر می‌خواهد مردم ایران را بشناسد تصاویر راهپیمایی امروز مردم را ببیند، البته دشمن از این تصاویر می‌ترسد. 
کد خبر: ۵۵۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 04November 2022

دشمن از تصاویر حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان هراس داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: از حضور غیرتمند امروز مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان تشکر می‌کنم و دشمن اگر می‌خواهد مردم ایران را بشناسد تصاویر امروز مردم را ببیند، البته دشمن از این تصاویر می‌ترسد. 

وی با بیان اینکه میلیون‌ها نفر امروز حضور پیدا کردند و شعار مرگ بر آمریکا را گفتند، افزود: رسانه‌های دشمن، امروز نه‌ تنها خروش مردم را نمی‌بینند، بلکه از ترس چشمانشان را بسته‌اند.

حجت‌الاسلام شعبانی عنوان کرد: استکبار جهانی محور همه شرارت‌ها در دنیا است و انواع مختلف جنایت‌ها را در پرونده خود دارد، نه فقط در ایران اسلامی بلکه در هر جا که احساس کند که منافعش در خطر است جنایت می‌کند. لذا وقتی می‌گوییم آمریکا مستکبر است باید تاریخ جنایات آن هم مطالعه کنیم.

وی تصریح کرد: مشکل استکبار جهانی با اسلام نیست، چرا در عربستان حرف از حقوق بشر نمی‌زند؟ چون عربستان را گاو شیرده می‌بیند و او را دشمن نمی‌بیند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در حوادث اخیر، تضعیف ایران در منطقه است و می خواهند کشور را مشغول امور داخلی کنند و رسانه‌های دشمن به راحتی در فضای مجازی دروغ می‌گویند. البته مردم نشان دادند در برابر همه آنان محکم ایستاده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

 وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جهاد تبیین، یادآور شد: همه باید در راستای جهاد تبیین گام برداریم حتی اگر یک نفر باشد باید صحبت کنیم. امروز فضای مجازی در اختیار دشمن است و ما باید در فضای واقعی، تبیین و گفتگو کنیم ‌و این وظیفه همگان است.

حجت‌الاسلام شعبانی عنوان کرد: امروز دشمن برنامه پیجیده برای تجزیه کشور دارد. گاهی در سیستان و  گاهی در کردستان، اما آگاهی سیاسی و اجتماعی ملت می‌تواند برطرف کننده این جنگ ترکیبی باشد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: وقتی نظم عمومی در جامعه بهم می‌ریزد و نیروی انتظامی تضعیف می‌شود، داعش وارد می‌شود و ما امروز باید آماده جهاد تبیین باشیم و داستان کودکانی که توسط مستکبرین یتیم و آرمان‌هایی که شهید شدند را برای قشر جوان علی‌الخصوص دانش آموزان روایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه خون آرمان آن طلبه شهید، تمام آرمان‌های دشمن را به باد خواهد داد، خاطرنشان کرد: چرا باید به کسی که از امنیت این کشور محافظت می‌کند حمله کرد. در محرومیت‌زدایی‌ها بیشترین خدمات اجتماعی را طلاب و بسیجی‌ها انجام دادند. امروز چه می‌شود که به کسانی که حافظ منافع کشور هستند حمله می‌کنند.

وی تصریح کرد: کارمندی که گره به کار مردم می‌اندازد، مسئولی که وظیفه‌اش را درست انجام نمی‌دهد در حوادث اخیر مقصر است. باید مردم مطالبه‌گر باشند و این کارمندان را از ادارات اخراج کنند.

حجت‌الاسلام شعبانی در پایان متذکر شد: ابن اتفاقات اخیر تمام می‌شود، اما مسئولین بائو به فکر حل مشکل مردم باشند و مشکلاتی همچون موضوع مسکن در همدان را حل کنند. البته فعالیت‌های فراوانی در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار