امام جمعه بهار:

مسئولین نظام، قدر جوانان و نوجوانان را بدانند

حجت‌الاسلام «ارزنده» گفت: مسئولین نظام قدر جوانان و نوجوانان را بدانند، زیرا آینده مملکت در دست آنان است.
کد خبر: ۵۵۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ - 04November 2022

مسئولین نظام، قدر جوانان و نوجوانان را بدانندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «محمدعلی ارزنده» امام جمعه شهرستان بهار در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت روز دانش آموز اظهار داشت: دانش آموزان همدانی در ۳۰ مهر آغازگر حرکت بزرگی شدند و دانشجویان در ۱۶ آذر ادامه دهنده حرکت شدند و همگی باور کردند که نوجوانان و جوانان می توانند در سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور موثر باشند.

وی افزود: نوجوانان و دانش آموزان نشان دادند به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیدند و دارای بینش درک و فهم بالایی هستند و حرکتی را که به انقلاب منجر شد؛ رقم زدند.

حجت‌الاسلام ارزنده عنوان کرد: عموم دانش آموزان، نوجوانان و جوانان ما از بلوغ سیاسی برخوردارند و انسان‌های ولایتمدار و تحت امر ولی امر مسلمین هستند؛ همانطور که در هشت سال دفاع مقدس، بار بزرگ مسئولیت را برعهده داشتند.

امام جمعه بهار ادامه داد: اگر انسان از درک و فهم و بینش بالا برخوردار باشد، حاضر است با تمام مال و جان خود بر باورهایش بایستد و آنهایی که عربده کشی می‌کنند و پس از دستگیری از کرده خود پشیمان می‌شوند، دارای فهم نیستند و به نوعی تطمیع شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین نظام قدر جوانان و نوجوانان را بدانند، زیرا آینده مملکت در دست آنان است، تصریح کرد:  در این برهه حساس، جوانان و نوجوانان باید احساس مسئولیت کنند و توطئه دشمن را بخوانند و نقشه دشمنان را نقش برآب کنند و با بیداری و فهم و اطاعت از ولی فقیه، مسیر را ادامه دهند تا بتوانند پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی خود برسانند.

حجت‌الاسلام ارزنده خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی است و مردم فهیم کشورمان باید هوشیار باشند.

وی با محکوم کردن حرکت اغتشاشگران در روزهای اخیر گفت: متاسفانه عده‌ای اسلحه به دست در خیابان‌ها مرتکب جنایت می شوند که این موضوع مسئولیت نیروها و مسئولین امنیتی را سنگین‌تر می‌کند و مسئولین باید به مردم پاسخگو باشند.

امام‌ جمعه بهار  تصریح کرد: مردم انتظار دارند با اغتشاشگران و رهبران آنان، بدون اغماض برخورد شود و تصمیم قاطع گرفته شود تا صلابت نیروهای امنیتی زیر سوال نرود و اعتماد مردم، با نوع تصمیم گیری در برخورد با اغتشاشگران افزون شود.

وی متذکر شد: مردم ایران ثابت کردند دست از حمایت رهبر و انقلاب بر نمی‌دارند و تا پای جان برای دفاع از میهن اسلامی استوار خواهند  بود‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار