امیر آراسته در مراسم نخستین دیدار خانواده شهید صادقی‌پور با مزار شهدشان:

"دین علیه دین" استراتژی تفرقه افکنی آمریکا در منطقه است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: آمریکا و دشمنان با راه‌اندازی گروهک‌های تکفیری به دنبال جنگ "دین علیه دین" هستند.
کد خبر: ۵۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ - 18October 2015

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، صبح امروز یکشنبه(26 مهر) خانواده سرگرد شهید مجتبی صادقی پور طی مراسمی که با حضور امیر آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیر کاظمی رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش و اهالی منطقه 14 تهران برگزار شد، پس از 33 سال چشم انتظاری بر سر مزار فرزند شهید خود حاضر شدند.

در این مراسم امیر آراسته معاون هماهنگکننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه شهدای گمنام از مظلوم ترین شهدای 8 سال دفاع مقدس هستند، بیان داشت: امروز راهی را که شهدا با جان و خون خود باز کردند ادامه خواهیم داد و رهبر خود را تنها نخواهیم گذاشت.

وی افزود: اگر امروز مسئولین و سیاسیون در جلسات و مجامع بین المللی میتوانند حرف خود را در عرصه بین الملل به کرسی بنشانند تنها به برکت خون شهدا و راه اباعبدالله الحسین(ع) است.

امیر آراسته تصریح کرد: استکبار جهانی نیامده بود به ما کمک کند و دلش برای ما بسوزد بلکه آمده بود در منطقه بماند و ایران را تسخیر و اسلام را از بین ببرد.

معاون هماهنگکننده نیروی زمینی ارتش به اهداف امروزه آمریکا نیز اشاره کرد و افزود: در این پیچ تاریخی دشمنان به دنبال جنگ دین علیه دین هستند برای همین آمریکا، طالبان و القاعده را تشکیل و بعد هم از بین میبرد.

امیر آراسته بیان کرد: آل سعود بی تدبیر و بی لیاقت گمان میکند آمریکا طرفدارش است، مطمئن باشد در کمترین فرصت آمریکا به این نتیجه خواهد رسید که آل سعود نیز به دردش نمیخورد و این رژیم را کنار خواهد گذاشت.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهاجم دشمن عنوان کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در غرب کشور در حال برگزاری پیچیده ترین و به روزترین رزمایش است. نیروهای مسلح برای جلوگیری از نفوذ دشمن وجب به وجب مرزها را تقسیم کردهاند و اگر همین الان سوت آماده باش زده شود سربازان ما در مناطق عملیاتی مستقر خواهند شد و همه این توانمندیها به خاطر بودن در مسیر الی الله و برگرفته از خون اباعبدالله الحسین و شهیدان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها