فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان مطرح کرد؛

ضرورت جهاد تبیین در فرهنگ‌سازی

سرهنگ«صنعتکار» گفت: تنها راه فرهنگ‌سازی و اقناع جوانان جهاد تبیین است که در این خصوص ضعیف کار شده است.
کد خبر: ۵۵۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ - 04November 2022

ضرورت جهاد تبیین در فرهنگ‌سازیبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «روح الله صنعتکار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان امروز(جمعه) در نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: هر چه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی گذشته است، با همه هجمه‌های دشمن شور انقلابی مردم در مقاومت و اعتلای پرچم ایثار بیشتر شده است.

سرهنگ صنعتکار با بیان اینکه مرگ و لعن دادن بر دشمنان از آخرین مرتبه‌های بصیرت است که در قرآن نیز آمده و خداوند به هر کسی اجازه نمی‌دهد که بر سر دشمنانش فریاد برائت سر دهد، عنوان کرد: شعار مرگ بر آمریکا را امام خمینی(ره) به ما آموخت که ایشان به جز از خداوند از کسان دیگر هراس نداشت و می‌فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا شعار شهید مدرس از خطه اردستان است و امام  خمینی(ره) از هیچ کس به اندازه مدرس در سخنانش به عنوان اسوه استکبار ستیزی تجلیل نکرد، ابراز داشت: حضور پرشور مردم و جوانان اردستان در راهپیمایی ۱۳ آبان، برگ زرین دیگری در تاریخ حماسه های مردم اردستان ثبت شد و خوشبختانه در دیگر شهرهای زواره و مهاباد نیز همچون اردستان در راهپیمایی امروز حضور پرشوری داشتند.

صنعتکار با اشاره به فتنه های سیاسی و اقتصادی دشمنان طی سال های گذشته،تاکید کرد:‌ امسال دشمن فتنه اقتصادی را برای این نظام برنامه ریزی کرده بود که این فتنه دشمن با روی کار آمدن دولت انقلابی به هم ریخته شد و بعد دشمنان رو به فتنه فرهنگی آوردند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانش آموزان‌،گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که نوجوان و جوانان امروزی معتقد هستند و دشمن اشتباه می کند و این جوانان برای شرکت در مراسم های مذهبی سر از پا نمی‌شناسند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در فرهنگ‌سازی یادآور شد: تنها راه فرهنگ‌سازی و اقناع جوانان جهاد تبیین است که در این خصوص ضعیف کار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار