راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در قم

مردم بصیر و بیدار قم، پایتخت انقلاب اسلامی با برپایی راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دفاع خود از ولایت فقیه، شهدا و آرمان‌های نظام اسلامی و نیز انزجار خویش از خوی ددمنشانه استکبار اعلام کردند.
کد خبر: ۵۵۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ - 04November 2022

راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مردم همیشه بیدار و بصیر شهر خون و قیام و فقاهت امروز جمعه ۱۳ آبان حماسه‌ای دیگر در کارنامه درخشان انقلابی خود ثبت کردند.

راهپیمایان از ساعات اولیه صبح امروز در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر حضرت معصومه (س) اجتماع کرده و پس از برگزاری آئین خاصی، حرکت خود را از مسیر خیابان‌های آیت الله نجفی مرعشی و شهدا به سمت مصلای قدس قم و محل برپایی نماز جمعه آغاز کردند.

حضور یکپارچه مردم به صورت خانوادگی از کوچک تا بزرگ، از همه قشر‌ها بخصوص دانش آموزان و دانشجویان، جزء ویژگی‌های برجسته راهپیمایی باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در قم بود.

شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان با طنین فریاد‌های دشمن شکن، اعمال ننگین اغتشاشگران و گروهک‌های تروریستی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و دفاع همه جانبه خود را ولایت فقیه، نظام اسلامی، آرمان‌های شهدا و حافظان امنیت و تلاش بیشتر برای جهاد تبیین نشان دادند.

در راهپیمایی امروز همچنین یاد و خاطره شهدای دانش آموز بخصوص سه دانش آموز شهید حادثه تروریستی شیراز و مناسبت های تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه با شعار‌های محکم و انقلابی گرامی داشته شد.

در حاشیه مسیر راهپیمایی، برپایی غرفه‌های نقاشی کودکان و سرود و غرفه ایران قوی بسیج دانش آموزی بیش از پبش بر شور و هیجان این مراسم حماسی می‌افزود و اجرای همگانی سرود سلام فرمانده در پایان مراسم نیز از ویژگی‌های راهپیمایی بود.

حضور خانوادگی نوجوانان دانش آموز و جوانان دانشجو و نیز دانش آموزان مدارس مختلف بخصوص خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس از ویژگی‌های برجسته راهپیمایی امروز بود که با فریاد‌های دشمن شکن و دستنوشته‌هایی در دست، آمده بودند اعلام کنند تا آخرین قطره خون خود، پای دفاع از ولایت فقیه و آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی ایستاده اند و هرگونه اهانت به مقدسات نظام را شدیدا محکوم خواهند کرد.

در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در قم، آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، فرمانده سپاه قم، فرمانده ارشد ارتش در استان، فرماندهان انتظامی و دیگر مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار