امام جمعه سرپل ذهاب:

جهاد تبیین امروز یکی از مهمترین راهکارهای استکبار ستیزی است

حجت‌الاسلام «فاطمی نسب» گفت: اگر تبیین و روشنگری امام بزرگوار ما در جامعه نبود بصیرتی در متن جامعه نمی‌جوشید و تبدیل به حماسه‌های سه گانه سیزده آبان ماه نمی‌شد و جهاد تبیین امروز یکی از مهمترین راهکار‌های استکبار ستیزی است.
کد خبر: ۵۵۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ - 04November 2022

جهاد تبیین امروز یکی از مهمترین راهکارهای استکبار ستیزی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهارداشت: سیزدهم آبان‌ماه به دلیل پوشش سه مقطع خاص و سه حادثه مهم تاریخی در حماسه استکبار ستیزی ملت بابصیرت ایران اسلامی در سالهای ۱۳۴۳، ۵۷ و ۱۳۵۸ از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب افزود: چشم انداز صحنه تقابل نظام اسلامی با آمریکا  امروز با گذشت بیش از چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی و تقابل همه جانبه بین جمهوری اسلامی با رژیم استکباری آمریکا بسیار گسترده شده است.

خطیب جمعه شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد: از یک طرف قدرت ایران و عمق راهبردی جمهوری اسلامی بسیار گسترده شده و ازطرف دیگر همینه و منطقه سیطره آمریکا کاسته شده و آمریکا دوران افول  خودرا در غرب آسیا می گذراند.

فاطمی نسب تصریح کرد: اگر تبیین و روشنگری امام بزرگوار ما در جامعه نبود بصیرتی در متن جامعه نمی جوشید و تبدیل به حماسه های سه گانه سیزده آبان ماه نمی شد و جهاد تبیین امروز یکی از مهمترین راهکارهای استکبار ستیزی است.

وی با اشاره به اغتشاشات و آشوب‌های داخل کشور اذعان داشت: دشمنان مستکبر ایران اسلامی از اغتشاشات اهدافی را دنبال می کنند که مهمترین آنها تضعیف ایران در منطقه و مشغول سازی در درون مرزها ، تبدیل ایران از بازیگری پیشرفته به بازیگری وابسته ، تضعیف گروههای مقاومت منطقه و تغییر معادلات مهم منطقه ای و بین المللی است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران درباره اغتشاشات اخیر به نقش آفرینی همه جانبه آمریکا در طراحی ، اجرا و استمرار غائله به وضوح اشاره شده است.

وی افزود: ملت ایران امروز مقصر اصلی این اغتشاشات و ناامنی ها را که باعث ریخته شدن خون پاک مدافعین امنیت، شهادت مظلومانه زائرین حرم شاه چراغ شیراز، آرمان علی وردی، محسن رضایی و ده ها شهید دیگر را آمریکای جنایتکار می داند و از مسئولین جمهوری اسلامی می خواهند انتقام سختی از مسببین گرفته شود.

فاطمی نسب در خطبه اول نیز بااشاره به روایتی از پیامبر اسلامی بیان داشت: خداوند خوبیها را سریعا برای انسان ثبت می کند اما خطاها را مهلت چندساعته می دهد که شاید انسان از خطای مرتکب شده پشیمان شود و توبه کند اما پیامبر اسلام (ص) در روایتی می فرماید: در چهارمورد مکافات خدا سریع انجام می شود و خدا مجازات می کند اول مردی که به او خوبی کنی و او به تو بدی کند دوم مردی که به او ستم نکرده ای و او به تو ستم کند سوم مردی که با او پیمان ببندی و تو به دنبال وفای به آن عهد باشی و او بخواهد با دروغ باتو رفتار کند و چهارم مردی که با او صله رحم کنی ولی او با تو قطع رابطه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار