یادداشت/ رحیم محمدی

انتقام ایران از عاملان و آمران حوادث اخیر کشور

انتقام ایران از عاملان و آمران حوادث دو ماه اخیر کشور و به‌ویژه ترور مردم بی‌گناه در حرم شاهچراغ در زمان خودش آن‌گونه که فرمانده کل سپاه اعلام کرده، گرفته می‌شود.
کد خبر: ۵۵۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵ - 06November 2022

گرفتن انتقام قطعی از عاملان و آمران حوادث اخیر کشورگروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌ـ رحیم محمدی؛ ۱۳ آبان امسال هم با حضور پرشور مردم برگزار شد و نشان داد که این مردم علی‌رغم آن‌که رسانه‌های خارجی و دستگاه‌های اطلاعاتی عبری ـ عربی و غربی طی دو ماه اخیر تلاش کردند با دروغ و فریب رسانه‌ای و تطمیع عده‌ای، ایران را سوریه‌سازی کنند، در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به پرچمداری دولت آمریکا، حمایت خود را از اسلام و قرآن به رخ جهانیان کشیدند و اینکه آن‌ها هرچند به سوء مدیریت‌ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی معترض هستند، اما این اعتراض به معنای رو در رو شدن با نظام اسلامی و پشت کردن به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نیست.

بر همین اساس، دیدیم که در تهران و سایر شهر‌های کوچک و بزرگ مردم بر خلاف برخی مسئولان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان شرکت کردند و با حضور خود اعلام کردند که همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستند و اقدامات عده‌ای مزدور و ناآگاه نمی‌تواند روند زندگی عادی مردم را با خطر مواجه سازد.

اما نکته دیگری که در حاشیه این مراسم قابل ذکر است، مصاحبه سردار «سلامی» فرمانده کل سپاه با خبرنگاران شرکت‌کننده در مراسم ۱۳ آبان است که عنوان کرد: «امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران به نیرو‌های خود آماده‌باش دادند و نگران هستند که جمهوری اسلامی ـ به واسطه حمایت از عوامل تروریستی شاهچراغ شیراز و اغتشاشگران ـ اقدامی علیه آن‌ها نشان دهد و بر همین اساس، اکنون از بیم اقدام ایران در لاک دفاعی فرو رفتند... دشمنان می‌دانند که ما حتماً نتیجه این اقدامات مداخله‌جویانه و شرارت‌افروز آن‌ها را پاسخ خواهیم داد».

مطلبی که سردار سلامی بیان کرد، اشاره به خبری است که طی آن عنوان شده «عربستان سعودی و آمریکا از بیم حملات احتمالی ایران علیه آن‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند؛ مقامات سعودی و آمریکایی می‌گویند حمله ایران به پادشاهی سعودی قریب‌الوقوع است؛ برهمین اساس، آن‌ها با سایر متحدانشان در آماده‌باش هستند».

این خبر نشان می‌دهد دشمنان این ملت که حامیان و بانیان اصلی حوادث دو ماه اخیر کشورمان هستند، از بیم حملات انتقامی جمهوری اسلامی ایران در لاک دفاعی فرو رفتند؛ به عبارت دیگر، آن‌ها به قدری از قدرت حملات نظامی کشورمان هراس دارند که مجبور شدند برای کاهش اثرات ناشی از حمله احتمالی نیرو‌های مسلح ایران، اقدامات تدافعی اتخاذ کنند.

البته قرارگرفتن در این حالت شاید به این دلیل است که هرگاه جمهور اسلامی ایران عنوان کرده از دشمنانش انتقام می‌گیرد، به‌طور حتم خواهد گرفت، اما زمان و مکان آن را بعداً متوجه می‌شوند؛ این یعنی همان جمله‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۱ آبان در دیدار با دانش‌آموزان مطرح کردند: «حرفی زده‌ایم در این مورد ـ انتقام ترور حاج قاسم سلیمانی ـ پای آن حرف ایستاده‌ایم. در وقت خودش، سر جای خودش ان‌شاءاللّه انجام خواهد گرفت.»

بنابراین انتقام ایران از عاملان و آمران حوادث دو ماه اخیر کشور و به‌ویژه ترور یک زن و مردان و کودکان بی گناه در حرم شاهچراغ در زمان خودش آن‌گونه که فرمانده کل سپاه اعلام کرده، گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار