مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

دشمن آن قدر ضعیف است که با آتش زدن چند سطل زباله دنبال اهداف خود می گردد

سردار مرادحاجتی گفت: مردم انقلابی و بصیر ما با حضور بی سابقه شان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان جواب میدانی و مستندی به اراجیف دشمنانی دادند که با آتش زدن چند سطل زباله دنبال اهداف خود هستند.
کد خبر: ۵۵۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ - 05November 2022

دشمن آن قدر ضعیف است که با آتش زدن چند سطل زباله دنبال اهداف خود می گرددبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، یادواره شهدای دانش آموز گرامیداشت شهید دانش آموز «سید حسن سواری» از شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز، امروز در ناحیه 4 آموزش و پرورش اهواز با حضور جمعی از دانش آموزان دبیرستان میثاق شهدا برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در این یادواره به تشریح اتفاقات اخیر پرداخت و اظهار داشت: جوجه بایدن فراموشکار، اخیرا غلطی کرده و گفته که ایران را آزاد می کنیم.

وی افزود: هر چند رئیس جمهور ما جواب قاطعی به او داد و برخی مقامات آمریکا نیز تعبیر دیگری از غلط اضافی او بیان کردند اما مردم انقلابی و بصیر ما با حضور بی سابقه شان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان جواب میدانی و مستندی به اراجیف دشمنانی دادند که با آتش زدن چند سطل زباله دنبال اهداف خود هستند.

سردار مرادحاجتی گفت: امثال بایدن می دانند که از طریق نظامی دیگر شانسی برای تسلط به مرزهای ایران مقتدر ندارند لذا به بهانه آزادی دنبال بی غیرت کردن مردان و بی حیا کردن زنان و دختران ما هسیتند ولی فراموش کردند که این سرزمین، مهد شیران و دلیرانی است که حاضرند جان بدهند اما از خاک و ناموس و اعتقادات شان دفاع کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: دشمنان بدانند و آگاه باشند که این جا سرزمین «بهنام محمدی» ها و «علی لندی» ها است که قدشان به اندازه یک اسلحه هم نبود ولی حماسه هایی خلق کردند که تاریخ هالیوود پوشالی هم به خود ندیده است.

وی افزود: دانش آموزان ما باید هشیار باشند و فریب فضای مجازی را نخورند و بدانند که ترس دشمن از دانش و بینش همین دانش آموزانی است که قرار است، فردای این سرزمین را بیمه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار