تجلیل از مدیران اجرایی برنامه های هفته دفاع مقدس در خوزستان

جلسه شورای راهبردی دفاع مقدس خوزستان با اولویت تجلیل از برگزارکنندگان ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 05November 2022

تجلیل از مدیران اجرایی برنامه های هفته دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه شورای راهبردی دفاع مقدس خوزستان با اولویت تجلیل از برگزارکنندگان ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه بر ضرورت همدلی و تلاش جهادی بیشتر جهت معرفی ظرفیت های خوزستان در دوران دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: با این که کارهای خوبی در عرصه های مختلف دفاع مقدس انجام شده اما امورات زیادی نیز بر زمین مانده که باید با همت شما خادمین عزیز این حوزه بلند شوند.

وی افزود: خدا را شاکریم که با همدلی توانستیم برنامه های هفته دفاع مقدس استان به ویژه همایش تجلیل از پیشکسوتان را به نحو احسنت انجام دهیم و امیدواریم که بتوانیم با این تجربیات ارزنده در سال های آتی خدمات ارزنده تری به یادگاران دوران دفاع مقدس تقدیم کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: توقع و انتظار از خوزستان در حوزه دفاع مقدس بالاست و همه ما یاید در چنین جلساتی ضمن تقدیر از انجام امورات مثبت به نقاط ضعف خود نیز پی ببریم تا در آینده به شکل مطلوب تری، مجری برنامه های این حوزه باشیم.

در پایان این جلسه از متولیان و مدیران اجرایی برنامه های هفته دفاع مقدس و به خصوص مجریان همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار