سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران:

مقتدرتر از هر زمانی هستیم/ ایران دخالتی در جنگ اوکراین ندارد

سردار شکارچی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ایران مقتدرتر از هر زمان دیگری هستند، هرگونه دخالت جمهوری اسلامی در جنگ اوکراین را رد کرد و گفت: استکبار جهانی عامل شروع این جنگ است.
کد خبر: ۵۵۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ - 05November 2022

جمهوری اسلامی دخالتی در جنگ اوکراین نداردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح امروز (شنبه) در حاشیه همایش «حماسه زنان لرده دشتستان» در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچ دخالتی در جنگ اوکراین ندارد و ادعا‌های استکبار جهانی در این زمینه تهمتی بیش نیست.

سردار شکارچی افزود: رژیم حاکم در اوکراین، جدا از بحث مردم این کشور به‌طور کامل وابسته به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست و با تزریق فکری آن‌ها، نطقی می‌کنند و ما بیشتر این ادعا‌ها را به‌صورت نطق می‌بینیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: آن‌ها نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران را آزموده‌اند؛ این حرف‌ها و اتهام‌هایی که رؤسای جمهور آمریکا و اوکراین به ایران نسبت می‌دهند، به‌طور کامل دروغ و تهمت است.

وی خاطرنشان کرد: مبادلاتی که ایران با روسیه دارد، مربوط به سال‌ها قبل از جنگ روسیه با اوکراین است. ایران دخالتی در جنگ بین این دو کشور ندارد و هر اتفاقی که می‌افتد، مربوط به خودشان است.

سردار شکارچی اضافه کرد: استکبار جهانی عامل شروع جنگ اوکراین است و انواع و اقسام سلاح و تجهیزات نظامی را در اختیار ارتش این کشور می‌گذارد؛ اما ایران را متهم به دخالت در این جنگ می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین درباره ادعای رئیس جمهور آمریکا درباره آزادی ایران گفت: رئیس جمهور آمریکا دچار آلزایمر و ناتوانی است و ما این گفته‌ی او را که بیشتر شبیه شوخی است، جدی نمی‌گیریم.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی امروز بسیار قوی، منسجم و مقتدر‌تر از آن است که در مقابل تهدید دشمن بخواهد موضعی داشته باشد.

سردار شکارچی عنوان کرد: آمادگی نیرو‌های مسلح ایران اسلامی امروز بسیار بالاست و آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و اروپایی‌ها قدرت ایران اسلامی را درک کرده و آزموده‌اند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها