معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

زنان پایه اقتدار نظام اسلامی هستند

سردار سرتیپ شکارچی با بیان اینکه نظام اسلامی به زن ارزش داد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه ملت ایران در صراط مستقیم به پیش می‌رود و قله‌های اقتدار را فتح می‌کند.
کد خبر: ۵۵۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ - 05November 2022

زنان، پایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز (شنبه) در همایش «حماسه زنان لرده دشتستان» در بوشهر با بیان اینکه زنان پایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و آزادی‌ای که این نظام به بانوان داده در دنیا بی‌سابقه است، اظهار داشت: مردان این کشور به واسطه حضور زنان قهرمان این سرزمین اقتدارآفرینی کرده‌اند.

سردار شکارچی در ادامه خطاب به استکبار جهانی گفت: شما آزادی را به نام آزادی حیوانی تعریف می‌کنید؛ اما مسلّماً ایران اسلامی زیر بار چنین کلمه نحسی نخواهد رفت.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان ما به زن به‌عنوان یک کالای تجاری نگاه می‌کنند، افزود: هرجا بخواهند جوانان کشوری را منحرف کنند، جلوی پیشرفت علمی آن کشور را بگیرند و قتل، غارت و چپاول کنند از ابزار تبلیغاتی و تجاری زن استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: این درحالی است که نظام جمهوری اسلامی به زن ارزش داد و حماسه ارزشمند زنان مبارز لرده استان بوشهر را توسعه و تعمیق بخشید تا به دوردست‌ها دسترسی پیدا کرده و استکبار جهانی و استعمار انگلیس را ذلیل و خانه‌نشین کردند و قدرت بریتانیای کبیر گذشته، امروز به انگلیس صغیر تبدیل شده است.

سردار شکارچی با بیان اینکه در روز حادثه مردم در صحنه هستند، گفت: زن مسلمان ایرانی در طول تاریخ از زمانی که در سال ۱۳۴۲ استکبار برای مردم ایران شناسایی شد و پس از پیروزی انقلاب، در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همواره در خط مقدم مبارزه بوده و هستند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح یادآور شد: آمریکایی‌ها با کمک روباه مکار و پیر انگلیس و با کمک‌های مادی رژیم‌های مرتجع منطقه به‌ویژه آل سعود هر جا به سمت فروپاشی و افول پیش می‌روند، نزاعی ایجاد می‌کنند تا از خونی که ریخته می‌شود، ارتزاق کنند.

سردار شکارچی تاکید کرد: ملت‌های جهان، از مسلمان و غیر مسلمان به استعمار شما درنخواهند آمد و این نتیجه مقاومت ایران اسلامی و رهبری‌های خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: امروز با امپراتوری رسانه‌ای راهی برای گریز و فرار نخواهید داشت؛ چون نظام مقدس جمهوری اسلامی این مسیر و صراط مستقیم را به پشتوانه ملت ایران به پیش می‌برد و قله‌های اقتدار را فتح می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح یادآور شد: نقطه اتکای مردم ایران ایمان، دین‌مداری و اعتقادات اسلامی است و نقطه اتکای شما فعالان در رسانه‌های فارسی‌زبان هستند.

وی تاکید کرد: نقطه اتکای جمهوری اسلامی ایمان توده و آحاد مردم است و این درخت تنومند و ریشه‌دار با باد‌های مصنوعی استکبار جهانی آسیبی نخواهد دید.

سردار شکارچی با تاکید بر لزوم آسیب‌شناسی وضعیت کشور به‌ویژه در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها گفت: اجازه ندهیم خدشه‌ای به دستاورد‌های انقلاب وارد شود و دست‌های پلید و نفوذی دشمن جوانان ما را به یغما و انحراف ببرند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم ایران در روز ۱۳ آبان گفت: امید می‌رود چشم‌های کور و گوش‌های کر نظام سلطه و استکبار جهانی، حضور ملت ایران و فریاد مرگ بر آمریکا آنان را دیده و شنیده باشند و زبان لال آن‌ها به سخن درآید.

سردار شکارچی خطاب به استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی هشدار داد، در مقابل توفان مردم ایران دوام نخواهید آورد؛ ببینید و بشنوید قهرمانی و حضور شجاعانه و مقتدرانه امت اسلامی را و بی انصافی نکنید و این عظمت را به زبان آورید.

وی تاکید کرد: امروز انسانیت در جهان پیش روی ما به تاراج رفته و عقلانیت به فراموشی سپرده شده است و در دنیای استکبار که آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، رژیم صهیونیستی و آل سعود در خط مقابله با ما قرار دارند با انسانیت روبه‌رو نیستیم، زیرا این‌ها عقل را زیر پای خود له کرده و به طور کامل در مسیر حیوانیت تلاش می‌کنند و بنا دارند که انسان را در این مسیر هدایت و راهبری کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: با امپراتوری رسانه‌ای خود راه به جایی نخواهند برد، ممکن است برای چند روز عده‌ای از مردم و جوانان احساسی و هیجانی را به خیابان بکشند، ولی مطمئن باشند که همین جوان‌های احساسی و هیجانی در مقابل هجوم آن‌ها جانفشانی خواهند کرد و پوزه‌شان را به خاک خواهند مالید.

سردار شکارچی با بیان اینکه تحلیل‌های غلط دشمنان نظام اسلامی را همیشه سرافکنده کرده است، گفت: مردم ما مشکل اقتصادی و معیشتی دارند و ریشه همه این مشکلات نیز ثمره توطئه‌های شوم و دسیسه‌های شیطانی آن‌هاست.

وی ادامه داد: آن‌ها مدیران کشور را به بی کفایتی متهم می‌کنند در حالی که نفوذی‌های آن‌ها این مشکلات را به وجود آوردند و مدیران این کشور خدمتگزار مردم هستند.

سردار شکارچی ادامه داد: مسئولان این کشور برای مردم جانفشانی می‌کنند؛ حتی اگر یک درصد از افراد نفوذی سوء استفاده کردند، شما کل نظام و حاکمیت اسلامی و دینی را متهم به کم‌کاری و ناکارآمدی می‌کنید؟

وی همچنین گفت: در سال ۱۲۹۷ هجری شمسی نیرو‌های انگلیسی بعد از تصرف بوشهر به دنبال حمله به مرکز ایران بودند که در منطقه لَردِه (روستایی کوهستانی در قلب کوه‌های گیسکان در شمال شرقی شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان) در هشتم تا دهم آبان با مقاومت مردمان آن منطقه روبه‌رو شدند و یک نبرد که به ظاهر آن‌ها پیروز میدان بودند، شکل گرفت و مردان را دستگیر کردند؛ اما زنان این منطقه وارد میدان شدند و نه‌تنها اسیران را نجات بلکه انگلیسی‌ها را فراری دادند و با این اقدام خود حماسه‌ای به یادماندنی آفریدند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار