رئیس سازمان بسیج دانشجویی، دبیر ستاد ملی راهیان پیشرفت شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی محمدحسین کفعمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور را به عنوان «دبیر ستاد ملّی راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری‌زاده)» منصوب کرد.
کد خبر: ۵۵۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵ - 05November 2022

رئیس سازمان بسیج دانشجویی، دبیر ستاد ملی راهیان پیشرفت شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «محمدحسین کفعمی»، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور را به عنوان «دبیر ستاد ملّی راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری‌زاده)» منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب محمدعلی زلفی‌گل خطاب به کفعمی آمده است؛ در اجرای ماده ۶ اساسنامه ستاد ملّی راهیان پیشرفت، به موجب این ابلاغ به سمت «دبیر ستاد ملّی راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری‌زاده)» منصوب می‌شوید.

وی افزوده است: از آنجا که تقویت روحیه خودباوری، امیدآفرینی، هویت‌بخشی و نیز گفتمان‌سازی روایت پیشرفت‌های کشور به‌ویژه در سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به نسل جوان همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظلّه‌العالی) بوده است، از جناب‌عالی انتظار می‌رود تا در تعامل با سایر اعضای ستاد ضمن تشکیل منظم و مستمر جلسات نسبت به برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر اجرای مصوبات و گزارش به ستاد اهتمام لازم را به‌عمل آورید.

اردو‌های راهیان پیشرفت اقدامی جدید از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با هدف آشنایی بیشتر جامعه علمی و نخبگان، استادن و دانشجویان با پیشرفت‌های علمی و فناوری است که با کمک سازمان بسیج دانشجویی به زودی اجرا خواهد شد.

نخستین دوره اردو‌های راهیان پیشرفت در بخش دانش‌آموزی نیز امروز (شنبه، ۱۴ آبان) با دیدار چهار ساعته آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رنیس‌جمهوری با شماری از دانش‌آموزان برگزار شد. رئیس‌جمهوری در این دوره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی که عموم مردم و حتی عده زیادی از نخبگان اطلاعات دقیق و کاملی از آن‌ها ندارند اشاره و ابراز امیدواری کرد برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت، همانند اردو‌های راهیان نور برکات زیادی برای کشور داشته باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار