معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

پیکر «حمید پورنوروز» فردا در لاهیجان تشییع می‌شود

سرهنگ «منشوری» با اشاره به شهادت دومین بسیجی مدافع امنیت در گیلان گفت: پیکر پاک «حمید پورنوروز» دومین شهید مدافع امنیت در گیلان فردا در لاهیجان تشییع و سپس در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۵۵۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ - 05November 2022

پیکر پاک «حمید پورنوروز» دومین شهید مدافع امنیت گیلان فردا در لاهیجان تشییع می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «احمدرضا منشوری» معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات مراسم تشییع پیکر مطهر دومین شهید مدافع امنیت در گیلان اظهار داشت: پیکر مطهر شهید والامقام «حمید پورنوروز» ساعت 10 صبح فردا از مقابل سپاه ناحیه لاهیجان تشییع و سپس در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهید بسیجی‌ مدافع امنیت «حمید پورنوروز» یکی از نیروهای مدافع حرم اهل‌بیت (ع) بود تصریح کرد: ایشان روز پنجشنبه با ضربات چاقو توسط عده‌ای اغتشاشگر در شهر لاهیجان به درجه رفیع شهادت رسید.

منشوری با اشاره به تلاش بسیجیان در راه حفظ و تأمین امنیت جامعه در برهه‌های مختلف افزود: بسیج در تمامی بحران‌ها بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در کنار مردم بوده و برای امنیت جامعه نیز از جان خود مایه گذاشته است.

وی راجع به تأثیرگذار بسیج برای امنیت استان گیلان در 44 روز گذشته خاطرنشان کرد: از همان روزهای نخست آشوب در کشور، اغتشاشگران سعی در ایجاد ناامنی در این استان داشتند اما نیروهای بسیجی به‌طور شبانه‌روزی در کنار مردم بوده و اجازه ناامنی به اغتشاشگران را ندادند و برخی‌ بسیجیان هم در این مسیر به شهادت رسیدند.

«حمید پورنوروز» بسیجی مدافع حرم اهل‌بیت (ع) شب جمعه در شهرستان لاهیجان گیلان توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

در شب‌های گذشته نیز حمزه علینژاد بسیجی‌ مدافع امنیت در حالی که همسر و کودک سه ساله‌اش همراهش بودند، مورد هدف اغتشاشگران قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها