مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

هدف دشمن به هم ریختن ذهن و فکر مردم است

حجت‌الاسلام «جعفرزاده» هدف دشمن از ایجاد ناآرامی در کشور را تلاش برای به هم ریختن ذهن و فکر مردم دانست و گفت: دشمن از پیشرفت زنان انقلابی ما در دنیا در هراس بوده است.
کد خبر: ۵۵۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ - 06November 2022

هدف دشمن به هم ریختن ذهن و فکر مردم است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «قاسم جعفرزاده» پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نشست روشنگری «دانش آموز انقلابی» در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل اظهار داشت: تقویت روحیه امید و خودباوری در راستای تربیت انقلابی دانش‌آموزان رسالت مهم معلمان است و این قشر باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند.

وی افزود: تحصیل همراه با تربیت، نشاط، اخلاق‌ورزی، آرمان‌گرایی و امید به آینده باید در مدارس مورد توجه قرار بگیرد تا نیروهای تراز انقلاب و آینده ساز تربیت شوند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: دین اسلام به عنوان مکتب انسان‌ساز با معرفی حضرت زهرا (س) مقام والای زن را به بشریت نمایان کرده و به بانوان عزت و کمال بخشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: متاسفانه در قرن ۲۱ شاهدیم که مدعیان آزادی زن در غرب به استفاده ابزاری از زنان و بهره‌برداری از آنان به عنوان کالای تجاری پرداخته و با این نگاه منحوس به زنان، با شعار زن، زندگی، آزادی ادعای حمایت از حقوق زنان را دارند.

وی هدف دشمن از ایجاد ناآرامی در کشور را تلاش برای به هم ریختن ذهن و فکر مردم دانست و افزود: آزادی زن مسلمان ایرانی با رعایت حدود الهی مهیا می‌شود و دشمن از پیشرفت زنان انقلابی و جریان‌سازی عفت، نجابت و حیای زنان جامعه ما در دنیا در هراس بوده و با انتشار اخبار دروغین و سلب امید و انگیزه درصدد تضعیف جایگاه ارزشمند زنان و مادران در جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی مدرسه صدرای اردبیل متذکر شد: دانش‌آموزان صدرا به عنوان دختران انقلاب باید با تحصیل عالی برای اثرگذاری در جامعه تلاش کرده و علم و ایمان را در خود تقویت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار