جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج:

اصحاب رسانه برای خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن تلاش کنند

سرهنگ «حسینی» با اشاره به لزوم توجه جدی مسئولان و اصحاب رسانه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گفت: اصحاب رسانه تمام تلاش خود را در راستای افزایش امید در کشور و خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن به‌کار گیرند.
کد خبر: ۵۵۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ - 06November 2022

اصحاب رسانه تمام تلاش خود برای امیدآفرینی و خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن به‌کار گیرندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «عباس حسینی» جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تهاجم فرهنگی استکبار از طریق جنگ نرم اظهار داشت: مقابله با جنگ رسانه‌ای و تهاجم فرهنگی دشمن باید یک اصل در بین مسئولان و اصحاب رسانه باشد زیرا آرایش تهاجمی استکبار در قبال جمهوری اسلامی بسیار شدید و قابل تأمل است.

وی راجع به نقش تأثیرگذار اصحاب رسانه در مقابله با تهاجم رسانه‌ای و فرهنگی دشمن تصریح کرد: بیش از دو هزار و 500 رسانه بیگانه فارسی‌زبان تبلیغات سو و منحرف کننده‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن انجام می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج از اصحاب رسانه خواست که در راستای افزایش امید در کشور و خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن تمام تلاش خود را به‌کار گیرند و گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت صاحبان اندیشه، قلم و رسانه به تبیین وضعیت موجود پرداخته و اقدامات رسانه‌ای مطلوبی در راستای تغییر فضای رسانه‌ای به نفع نظام اسلامی انجام شود.

حسینی یکی از راه‌های مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن و بازگو کردن دستاوردهای جمهوری اسلامی را برگزاری جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای دانست و افزود: در همین راستا، سازمان بسیج رسانه در کشور و تمامی استان‌ها با درک شرایط کنونی و در جهت پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و اعتلای بسیج با نگاهی راهبردی به رسانه، برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله ابوذر را در دستور کار خود قرار داده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان تاکید کرد: گیلان یکی از استان‌های تأثیرگذار در حوزه رسانه است و فعالیت بیش از 460 رسانه مکتوب و غیر مکتوب نیز نشان‌دهنده اهمیت رسانه در این استان است.

حسینی تشکیل جبهه واحد رسانه انقلاب را یکی از اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای دانست و بیان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از جشنواره‌های بزرگ در سطح کشور است و هرساله در استان گیلان با کیفیت بسیار عالی برگزار شده است.

وی با درخواست از تمامی نهادها برای کمک به برگزاری هرچه بهتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان گفت: از تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی انتظار می‌رود که برای برگزاری بهتر این جشنواره کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار