رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان:

شهیدان مفهوم والا و انسانی ایثار و از خودگذشتگی را برای جامعه به ارمغان آوردند

«نقدی» گفت: شهیدان مفهوم والا و انسانی ایثار و از خودگذشتگی را برای جامعه به ارمغان می‌آورند و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان و ارج نهادن به ایثار آنان بر همگان واجب است.
کد خبر: ۵۵۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ - 06November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «رضا نقدی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ و گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، امروز (یکشنبه) در سالن اجتماعات  دانشگاه فنی و حرفه‌ای پسران سمنان  اظهار داشت: مراسم پرشور امروز، نماد اتحاد و همبستگی دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان است که با حضور در این برنامه، تنفر و بیزاری خود را از اغتشاش و ناامنی به نمایش می‌گذارند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ادامه داد: شهیدان مفهوم والا و انسانی ایثار و از خودگذشتگی را برای جامعه به ارمغان می‌آورند و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان و ارج نهادن به ایثار آنان بر همگان واجب است.

وی با تاکید بر نقش و اهمیت جهاد تبیین در شرایط فعلی کشور، افزود: دانشگاه ها می‌توانند دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در رشته‌های گوناگون علمی را برای عموم مردم تبیین کنند.

نقدی با اشاره به آیه إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»؛ ادامه داد: اگر بخواهیم وعده‌های خداوند برای جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران تحقق پیدا کند باید در مسیر اسلام ثابت‌قدم باشیم و بر وعده‌های خداوند توکل کنیم.

نقدی با بر شمردن دسیسه‌های دشمنان علیه ملت ایران اسلامی، افزود: غارت، چپاول و بی امنیتی ماحصل حضور آنان در منطقه خواهد بود. هدف اصلی دانشگاه باید خدمت به جامعه و رفع مشکلات با راهکارهای علمی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار