امام جمعه شهرستان بهار:

رسالت ما، حفاظت و حراست از ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام «ارزنده» گفت: با توجه به وجود فضای مجازی، فرهنگ‌ها به سرعت تغییر پیدا می‌کنند و تمام آحاد جامعه باید دست به دست هم دهند تا از فرهنگ ایران اسلامی حراست و حفاظت کنیم.
کد خبر: ۵۵۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 06November 2022

رسالت ما، حفاظت و حراست از ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «محمدعلی ارزنده» امام جمعه بهار امروز (یکشنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار اظهار داشت: ایران اسلامی با خون دل‌ها بدست آمده تا امروز بتوانیم با آسودگی کامل در این مرز و بوم زندگی کنیم.

وی افزود: به تاریخ مملکت ایران، که قدیمی‌ترین تاریخ را در کارنامه خود دارد، بعد از اسلام نیز مقداری آداب و رسوم پسنديده اضافه شده است.

حجت‌الاسلام ارزنده خاطر نشان کرد: با توجه به وجود فضای مجازی، فرهنگ‌ها به سرعت تغییر پیدا می‌کنند و تمام آحاد جامعه اعم از مدارس، خانواده‌ها و ... باید دست به دست هم دهند تا از فرهنگ ایران اسلامی حراست و حفاظت کنیم.

در ادامه «روح‌اله نباتی» فرماندار شهرستان بهار بیان داشت: مردم از دولت مردمی انتظار رفتار انقلابی، تلاشگر و پاک‌دستی دارند و رسالت ما روشنگری در مجامع مختلف است تا امنیت ملی را تضمین و آسان‌تر پا به گام بعدی انقلاب اسلامی بگذاریم که قطعا همچون گذشته منطق بر شمشیر پیروز خواهد شد.

وی تصریح کرد: دفاع از اسلام و امنیت ملی ایران اسلامی در اولویت امر است و با انجام بخشی این رسالت، اهداف انقلاب را محقق خواهیم ساخت.

در حاشیه جلسه، افراد حاضر به تبادل نظر در مورد موضوعات فرهنگی و راه حل‌هایی برای آسیب های این بستر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها