رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

مجله «صف» نماد انضباط و پایداری ارتش است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: مجله صف صدای مبارک ارتش در همه حوزه‌ها برای همه جامعه هدف بوده و نماد نظم، انضباط و پایداری ارتش است.
کد خبر: ۵۵۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ - 06November 2022

مجله «صف» نماد نظم، انضباط و پایداری ارتش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین گرامیداشت یکصدمین سال چاپ و انتشار مجله صف، اظهار داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با رهنمود مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در آن زمان مسئولیت امور ارتش را برعهده داشتند نشریه قشون که تبدیل به مهنامه و سپس ماهنامه ارتش شده بود به عنوان مجله «صف» نامگذاری شد. معظم له این عنوان را با استفاده از آیه چهارم سوره حدید که یک واژه قرآنی، نورانی و آسمانی بود انتخاب کردند.

وی افزود: به اعتقاد من، مجله صف آئینه تمام نمایی است که هویت علمی، فرهنگی، اجتماعی و رزمی ارتش در آن بازتاب پیدا می‌کند. کسی که می‌خواهد به حقیقت ارتش پی ببرد باید صف را عمیق و دقیق از ابتدا تا تاکنون مطالعه کند. کسی که این کار را انجام دهد متوجه می‌شود ارتش جمهوری اسلامی ایران از چه طراز بالای علمی، اخلاقی، مکتبی، میهن‌دوستی و اسلام‌دوستی برخوردار است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: مجله صف حلقه اتصال بین مردم و ارتش و همینطور حلقه وصل پایین‌دست و بالادست در ارتش است. مجله صف صدای مبارک ارتش در همه حوزه‌ها برای همه جامعه هدف بوده و نماد نظم، انضباط و پایداری ارتش است. ۱۰۰ سال انتشار مداوم این مجله نشان‌دهنده روح نظامی‌گری و انضباط مومنانه است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها