با هوشیاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)؛

مقادیری سلاح و مهمات جنگی در مهاباد کشف شد

قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مقادیری سلاح و مهمات جنگی از ضد انقلاب کشف شده که قرار بود با هدف کشته سازی در اغتشاشات استفاده شود.
کد خبر: ۵۵۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ - 06November 2022
مقادیری سلاح و مهمات جنگی در مهاباد کشف شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مقادیری سلاح و مهمات جنگی از ضد انقلاب کشف شده که قرار بود با هدف کشته سازی در اغتشاشات استفاده شود.
 
متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: 
 
با رصد و تلاش‌های اطلاعاتی و شبانه روزی رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) یک محموله سلاح و مهمات شامل تعداد قابل ملاحضه‌ای اسلحه جنگی ساخت آمریکا و وینچستر در شهرستان مهاباد کشف و ضبط شد.
 
عوامل فرصت طلب و ضد امنیتی قصد داشتند این محموله سلاح را بین اغتشاشگران به منظور کشته سازی توزیع کنند و به استان‌های مرکزی کشور نیز انتقال دهند.
 
این دستگیری‌ها و سایر شواهد و قرائن اطلاعاتی نشان می‌دهد که ضد انقلاب و معاندین تمام تلاش و همت خود را به کار بستند تا با تهیه و توزیع سلاح و مهمات در بین آشوبگران ناآرامی و تشنج را در کشورمان تشدید کنند که با حول و قوه الهی تاکنون با اقدامات به موقع سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های امنیتی و انتظامی توطئه‌های آنان خنثی شده است.
 
قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) ضمن تشکر از مردم فهیم و بصیر استان‌های شمال غرب کشور اعلام کرده است مردم هرگونه اطلاعات خود در موضوع‌های امنیتی را به اطلاعات سپاه با شماره ۱۱۴ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها