معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء:

دشمن به یقین رسیده که این مردم عزت و استقلال خود را نمی‎‌فروشند

سردار «اسدی» گفت: دشمن دریافته است که این مردم عزت و استقلال خود را به هیچ قیمتی نمی‌فروشند و به همین سبب دست به حمله تروریستی، آشوب و تفرقه‌افکنی می‌زند.
کد خبر: ۵۵۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸ - 06November 2022

دشمن به یقین رسیده که این مردم عزت و استقلالشان را نمی‎‌فروشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء شامگاه امروز در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در شیراز که در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد، اظهار داشت: دشمن دریافته است که این مردم عزت و استقلال خود را به هیچ قیمتی نمی‌فروشند و به همین سبب مذبوحانه دست به حمله تروریستی، اغتشاش و آشوب و تفرقه افکنی زده است.

سردار اسدی بیان کرد: برخلاف تبلیغاتی که دشمن مبنی بر آسیب زدن به انقلاب می‌کند عزت این کشور روز به روز بیشتر می‌شود و درد دشمن از این است که پی برده نابودی‌اش نزدیک است و اسرائیل نیز نفسهای آخر  خود را می‌کشد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء افزود: در اغتشاشات اخیر و در همین جنایت در شاهچراغ (ع) خباثت و بی‌رحمی مزدوران آنها علاوه بر اینکه سردرگمی دشمن را نشان داد نشانگر اوج بی‌رحمی آنها در برابر کوچک و بزرگ، پیر و جوان بود و دشمن نومیدانه متوجه شده که با وجود تحریمهای ظالمانه‎ای و بی سابقه‌ای که بر مردم روا داشته اما این مردم  با غیرت و روحیه جهادی همه شرایط دشوار را پشت سر گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن دریافته که این مردم عزت و استقلال خود را با هیچ چیزی معاوضه نمی‌کنند و همین مساله باعث شده که هم خود و هم ایادی منطقه‎ای آنها و پادوهای رسانه‌ای‌شان نقاب از چهره بردارند و علنا به دنبال تجزیه کشور و براندازی نظام باشد.

سردار اسدی افزود: برخی جوانانی که آن ایام را ندیده‌اند فکر می‌کنند این حوادث اخیر اتفاق تازه‌ای است اما به گواه تاریخ وقتی انقلاب ما رخ داد از غرب و شرق و شمال و جنوب تمام فتنه‌گران و توطئه‌گران به جان انقلاب افتادند اما اتفاقی نیفتاد و انقلاب پا برجا ماند در حالی که آن زمان دستمان کاملا خالی بود.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء تشریح کرد: دشمن در آن زمان هر ساعت یک قائله علیه ما به راه می‌انداخت و فقط در یک انفجار یکجا 72 ستون ما را از ما گرفت اما انقلاب از بین نرفت، در کردستان درمراسم عروسی سر پاسدار ما را جلوی عروس برید اما انقلاب از بین نرفت و امروز  که ما قدرت منطقه‌ای و قدرت جهانی موشکی هستیم تمام تلاش دشمن این است که این مردم سربلند را مایوس کند در حالی که می‌داند ما امروز قدرتمندتر از هرزمان در برابرش ایستاده‌ایم.

وی در ادامه گفت: دشمن به دست و پا افتاده زیرا سند افتخار شما این است که در برابر همه شیاطین عالم ایستاده‌اید و هدف دشمن این است که شما را نسبت به دستاوردهای  انقلاب مایوس کند زیرا آنچه که این نظام را از پای در می‌آورد یاس است.

سردار اسدی افزود: امروز در کل عالم، قهرمان شما قاسم سلیمانی الگوی تمام آزادگان جهان شده و به همین دلیل دشمن حق دارد نگران باشد و از دست ما ناراحت باشد و ما نیز باید به خود ببالیم که خداوند به ما چنین توانی داده که در برابر تمام دنیای استکبار قد علم کرده‌ایم.

این مقام مسئول افزود: امروز مردم ما از رئیس جمهور آمریکا هم نمی‌هراسند و این عزتی است که خدا به برکت انقلاب و امام خمینی(ره) به ما ارزانی داده و شهدای ما به مرحله‌ای رسیده بودند که به مرحله آخر زندگیشان و لقاء به خدا لبخند می‌زدند زیرا می‌دانستند که زنده خواهند بود و نزد خدا روز خواهند خورد و زنده وارد برزخ و صحرای محشر و بهشت خواهند شد.

وی مدافعان امنیت امروز را ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب، شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای این مرز و بوم و بسان مجاهدان و ایثارگرانی دانست که قهرمانانه در برابر مستکبرین و مزدوران تکفیری‌شان ایستاده‌اند.

سردار اسدی تاکید کرد: امروز و بعد از بروز این حوادث ارزش و اعتبار و درجه مدافعان امنیت و به ویژه نیروی انتظامی ما بین مردم چند برابر شد و دشمن نیز مایوس و مایوس‌تر شد.

در پایان این مراسم که با حضور زائران و مجاوران و مسئولان استانی، نظامی و انتظامی برگزار شد، حاج «احمد خلف‌زاده» به مداحی پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار