مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

اصحاب رسانه به رسالت تاریخی خود در برابر فتنه‌گران آگاه باشند

«جابری انصاری» گفت: دشمنان وحدت ملی ما را نشانه گرفته‌اند و از طریق ایجاد نفاق درصدد آشوب و فتنه در کشور هستند و در این برهه حساس اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه باید به رسالت تاریخی خود در برابر فتنه‌گران آگاه باشند.
کد خبر: ۵۵۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷ - 11November 2022

اصحاب هنر و رسانه به مسئولیت تاریخی خود در برابر فتنه گران آگاه باشند

«سعیدجابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در البرز در خصوص دو قطبی سازی‌های دشمنان و از بین بردن به ارزش‌ای نظام اسلامی اظهار داشت: جریان فتنه و عوامل مزدور بیگانه با برنامه‌ریزی قبلی پس از ناکامی در عرصه نظامی به سبب قدرت بازدارندگی کشور به دنبال جنگ فرهنگی و رسانه‌ای از طریق ایجاد نفاق، سلب اعتماد بین مردم و مسئولان و دوقطبی سازی فضای جامعه هستند.

انصاری با اشاره به شرایط حساس کشور افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند هوشیاری، بصیرت و وحدت هستیم چرا که دشمن درصدد بهره‌برداری از تفرقه و جدایی ایرانیان و در نهایت ایجاد ناامنی و گسترش خشونت و ترور در کشور است.

وی با بیان اینکه وحدت ملی یک سرمایه برای کشور است ادامه داد: دشمنان تمام ابزارها از تهدید نظامی تا تحریم‌های ظالمانه را برای نابودی ملت بزرگ ایران به کار گرفته و هر بار ناکام شده و این بار درصدد ایجاد تفرقه و خدشه دار کردن وحدت ایران اسلامی است که به فضل الهی این توطئه نیز ناکام ماند و دشمن بار دیگر روسیاه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه دشمن می‌کوشد تا با تکیه بر امپراطوری رسانه‌ای دروغ و فریب، نسبت به دو قطبی‌سازی جامعه و ایجاد تفرقه در میان مردم به هر شکلی اقدام کند متذکر شد: بی تردید شهروندان و به ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه و قلم به عنوان نخبگان فکری جامعه باید در برابر فتنه دشمنان هوشیار باشند و با آثار و فعالیت‌های خود اسباب تقویت همدلی و وحدت را در جامعه فراهم آورند.

انصاری با بیان اینکه هنرمندان اصیل و انقلابی باید به مسئولیت تاریخی و وظیفه اجتماعی خود در برابر فتنه گران اقدام کنند بیان کرد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه در استان البرز می‌توانند با آثار فرهنگی خود استان البرز و شهر کرج را که به فرموده رهبر معظم انقلاباسلامی، ایران کوچک است را به نماد وحدت ملی و نابودی فتنه گران و عوامل بیگانه تبدیل سازند.

وی در همین رابطه به حضور اقوام مختلف ایرانی در استان البرز افزود: وحدت ما در طول تاریخ و به ویژه از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره پشت دشمنان را در سخت‌ترین شرایط شکسته و این رمز پیروزی ملت انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی است و این همان مفهومی است که هنرمند اصیل انقلابی باید با بصیرت و آگاهی نسبت به انتقال آن به جامعه بکوشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان البرز با بصیرت همانند گذشته پشتیبان کشور، نظام و ولایت هستند و در این برهه حساس به نقش و مسئولیت اجتماعی خود در برابر رسانه‌های بیگانه و عوامل بیگانه واقف هستند و می‌دانند که ایران اسلامی برای رسیدن به قله‌های افتخار و سربلندی نیازمند آرامش و اتحاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار