یادداشت/ سید شمس‌الدین موسوی

صدای بلند انزجار از استکبار، رساتر از گذشته

مردم ایران با هر گرایش فکری از پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، روز ۱۳ آبان با صدای بلند، انزجار خود را از استکبار و رفتار وحشیانه آنها در خیابان‌های ایران، رساتر از گذشته فریاد زدند.
کد خبر: ۵۵۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷ - 17November 2022

گروه استان‌های دفاع‌پرس ـ سید شمس‌الدین موسوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان؛ بیش از ۴۰ روز است به بهانه فوت مرحوم «مهسا امینی»، دشمنان ایران اسلامی با همه عِده و عُده خود، مخصوصا با رسانه به جنگ ایران و انقلاب اسلامی برخاسته‌اند.

از آنچه در این ۴۰ روز انعکاس یافت و به عیان دیده شد؛ دشمن با جنگ رسانه‌ای و اجرای تاکنیک روانی (وحشت و مارپیچ سکوت) مردم انقلابی ایران و دوست دارانش را نگران و بدخواهان مردم ایران را خوشحال کرد.

اغتشاش‌گران همچون اوایل انقلاب به شیوه منافقین با پشتیبانی آمریکایی‌ها، غربی‌ها و سعودی‌ها هر اقدام وحشیانه‌ای که می‌توانستند، انجام دادند. از آتش زدن اموال عمومی و خصوصی مردم، آتش زدن پلیس حافظ امنیت، به شهادت رساندن بسیجیان جان بر کف، و حمله به نوامیس مسلمین گرفته تا اقدامات مسلحانه تجزیه‌طلبانه در کردستان و سیستان و بلوچستان و حمله تروریستی به شیراز، گوشه‌ای از اقدامات ضد‌آزادی و ضد امنیت ملی بود که انجام دادند.

در این بین غربی‌ها و آمریکایی‌ها با تلاش‌های بی‌وقفه در رسانه‌‌های خود به‌دنبال مقصر جلوه دادن نظام بودند و می‌خواستند جای شهید و جلاد را عوض کنند!

متاسفانه عده‌ای در داخل کشور با کج فهمی با صدور بیانیه، انجام مصاحبه، توییت زدن و ... بنزین روی آتش اغتشاشات داعشیان ریختند و اوج خباثت این قوم دغلکار ذیل شعار (زن زندگی آزادی) شهادت جمعی از مردم متدین و بی‌گناه در حرم احمد بن موسی(ع) شیراز بود که باعث انزجار بیشتر مردم ایران شد و ناراحتی و نارضایتی خود را به این عمل شنیع را با حضور گسترده در تشییع جنازه این شهدا نشان دادند.

با توجه به اتفاقات تلخ ۴۰ روز گذشته، ۱۳ آبان امسال بی‌نظیرترین راهپیمایی علیه خوی استکباری آمریکا و هم‌پیمانانش بود. مردم ایران با هر گرایش فکری از پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو روز ۱۳ آبان با صدای بلند انزجار خود را از استکبار و رفتار وحشیانه آن‌ها در خیابان‌های ایران، رساتر از سال‌های گذشته فریاد زدند و با محکوم کردن نقشه‌های استکبار جهانی بر وفاداری و حمایت خود از ولایت فقیه و پایبندی به آرمان‌های انقلاب و شهدا تاکید کردند.

حضور گسترده مردم در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان نشان داد، دشمنان این ملت شاید بتوانند چند صباحی ملت ایران را به زحمت بیندازند و صدمات و خسارت‌هایی را اعم از مالی و جانی تحمیل بکنند، ولی باید بداند (اغتشاش) زیاد دستاورد مهمی نیست و آن زائوئی که برای آنان قرار است انقلاب و تغییر به دنیا بیاورد، جز وحشت و خرابی نتیجه‌ای نخواهد داشت.

با توجه به اقدامات وحشیانه اغتشاشگران در کشتار بی‌رحمانه حافظان امنیت و تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم و اقدامات کثیف دیگر، سازمان‌های امنیتی و قوه قضاییه نباید با آن‌ مماشات بکنند (بنا به فرمایش سردار سلامی فرمانده محترم سپاه پاسداران: اغتشاشات تمام شد ...) الان روز حساب کشی و پاسخ است.

دولت و عوامل اجرایی نیز با تجزیه و تحلیل مسائل و مشکلات مردم و با حضور در میان مردم، با پاسخگویی مناسب، بیشتر از پیش بکوشند، تکلیف مدیران نالایقی که باعث ناامیدی مردم از خدمات نظام می‌شوند را مشخص بکنند.

در این اغتشاشات متاسفانه رسانه میدان‌دار بود؛ روایت‌ها در رسانه ساخته و به میدان پمپاژ می‌شد. شورای عالی فضای مجازی باید برای بستر سازی و کمک به پلتفرم‌های داخلی و حمایت از رسانه‌های اجتماعی ایران با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اقدامات جدی انجام دهند.

صدای بلند مردم ایران در ۹۰۰ شهر بعد از ۴۴ سال از انقلاب و چهل روز از وحشت آفرینی گویاتر بود دوست و دشمن باید شنیده باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار