بازداشت ۲۰ فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری

نظامیان صهیونیست بامداد امروز (دوشنبه) به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و دست کم ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.
کد خبر: ۵۵۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ - 07November 2022

بازداشت ۲۰ فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، نظامیان صهیونیست بامداد امروز (دوشنبه) به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و دست‌کم ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند، بیشتر این بازداشت شدگان از جوانان فلسطینی هستند.

تیراندازی به سوی نظامیان صهیونیست در نابلس

منابع عبری صبح امروز دوشنبه اعلام کردند که گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی نابلس هدف تیراندازی قرار گرفتند.

منابع فلسطینی نیز تصاویری از این درگیری مسلحانه که بامداد امروز میان مبارزان مقاومت و نظامیان اشغالگر صهیونیست در اردوگاه بلاطه رخ داد را منتشر کردند.

منابع فلسطینی همچنین صبح امروز با انتشار تصاویری از یورش مجدد شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی با حمایت نظامیان خبر دادند:

۱۹ عملیات مقاومتی در ۲۴ ساعت گذشته

منابع عبری اذعان کردند که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ عملیات مختلف مقاومتی در کرانه باختری به وقوع پیوسته است. این عملیات‌ها شامل ۵ مورد تیراندازی نیز بوده است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ مورد درگیری هم بین فلسطینیان و اشغالگران اسرائیلی در مناطق مختلف گزارش شده که طی آن شماری از فلسطینیان زخمی شدند.

یورش نظامیان صهیونیست به زندان هداریم

نیرو‌های سرکوبگر وابسته به سازمان زندان‌های صهیونیستی شامگاه یکشنبه به اسرای فلسطینی در زندان هداریم یورش برده و اقدام به سرکوب آنان کردند.

باشگاه اسیر فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیرو‌های سرکوبگر اسرائیلی به بخش‌های ۳۰ و ۳۵ زندان هداریم یورش برده و ضمن سرکوب اسرا، اقدام به بازرسی اتاق‌های آنان کرده و وسایل شخصی اسرا را بهم ریختند.

ادعای خنثی‌سازی عملیات تیراندازی در روز انتخابات

منابع عبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی اخیراً یک جوان فلسطینی ساکن شهرک کفر الدیک در شمال کرانه باختری را به اتهام تلاش برای اجرای عملیات تیراندازی بازداشت کرده است.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست گفته‌اند که این جوان فلسطینی قصد اجرای عملیات تیراندازی در یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه باختری در روز انتخابات کنست را داشته است. منبع مذکور اشاره کرد که این جوان مسلح بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار