معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

بهره برداری از ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی تا پایان سال جاری

رحیمی گفت: تا پایان سال‌جاری بیش از دو هزار پروژه بهداشتی نیمه‌تمام در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۵۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ - 07November 2022

بهره برداری از ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی تا پایان سال جاریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به ساماندهی سامانه‌های وزارت بهداشت از یک هزار سامانه ثبت‌شده به ۱۲۰ سامانه، اظهار داشت: ساماندهی سامانه‌ها در وزارت بهداشت در دستور کار است و در حوزه سلامت به یک سامانه جامع، نیاز داریم.

رحیمی افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌های در حال تکمیل استان قزوین، وضعیت سلامت این استان بهبود یابد. در تلاش هستیم بخش اعظم پروژه‌های استان قزوین تا پایان سال جاری تکمیل و مابقی نیز در سال آینده به بهره‌برداری برسند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به استعداد‌های بالای حوزه پزشکی در استان قزوین، گفت: این استان در زیرساخت‌های درمانی، نیازمند تقویت جدی است و برنامه‌ریزی‌ها بر این است که بتوانیم پروژه‌های این استان را سریع‌تر تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.

رحیمی با بیان اینکه با تأکید مقام‌معظم‌رهبری، دستور رئیس‌جمهور و پیگیری مستمر عین اللهی، تکمیل پروژه‌های بهداشتی در دستور کار است، عنوان کرد: تا پایان سال‌جاری، بیش از دو هزار پروژه بهداشتی نیمه‌تمام در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از منابع انسانی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند این وزارتخانه یاد کرد و افزود: به دنبال تحقق مطالبات کارکنان نظام سلامت هستیم و منابع پزشک خانواده را نیز طوری برنامه‌ریزی خواهیم کرد که معیشت کارکنان در این حوزه افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار