رئیس شورای هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:

پیشرفت نظام اسلامی و وحدت‌آفرینی مهم‌ترین پیام شهدا است

«جامه‌بزرگی» پیام شهدا را پیام امید به آینده، پیشرفت و بالندگی نظام اسلامی و وحدت‌آفرینی دانست و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمترین کار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۵۵۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ - 07November 2022

پیشرفت نظام اسلامی و وحدت‌آفرینی مهم‌ترین پیام شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدجواد جامه‌بزرگی» رئیس شورای هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور امروز (دوشنبه) در سومین یادواره شهدای خانواده اداره‌ کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی، اظهار داشت: دوران مدرک و مدرک‌گرایی به اتمام رسیده و نیاز است که نهضت مهارت‌آموزی را در کشور پایه‌گذاری و نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار دولت در زمینه اشتغال باید مهارت‌آموزی در کشور نهادینه شود، بیان داشت: این سازمان به دنبال نهادینه‌سازی نهضت مهارت‌آموزی در کشور است چرا که این نهضت بسترساز اشتغال و راهکاری برای رهایی از بیکاری است.

رئیس شورای هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تأکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمترین کار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و در همه ادیان الهی اعتقاد به ادامه زندگی پس از مرگ، وجود دارد.

جامه‌بزرگی با اشاره به اینکه خداوند جایگاه ویژه‌ای برای شهدا در نظر گرفته که ما هم باید قدردان خانواده شهدا باشیم و آنان را تکریم کنیم، تبیین کرد: موضوع شهید و شهادت جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارد و ما نیز باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

وی پیام شهدا را پیام امید به آینده، پیشرفت و بالندگی نظام اسلامی و وحدت‌آفرینی دانست گفت: دشمنان درکی از ولایت‌مداری، ایثار و شهادت در جامعه ندارند به همین خاطر همیشه در معادلات خود دچار اشتباه می‌شوند اما بدانیم فتنه‌ها باعث می‌شود که بصیرت مردم ما افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار