رئیس شورای اسلامی شهر کرج خبر داد؛

نصب تندیس شهدای امنیت زینت بخش در کرج

«قاسم‌پور» ضمن تجلیل از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید عجمیان از تصویب طرح دوفوریتی ساخت تندیس سه تن از شهدای امنیت با نام های «سید روح‌الله عجمیان»، «آرمان علی‌وردی»، «علی‌اصغر قورت بیگلو» در شورای اسلامی شهر کرج خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ - 08November 2022

تندیس شهدای امنیت زینت بخش شهر کرج می شود

«علی قاسم‌پور» رئیس شورای اسلامی شهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید عجمیان و سایر شهدای امنیت اظهارداشت: حضور پرشور و حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای امنیت و راهپیمایی‌های اخیر نشان داد مردم مخالف ناامنی و اغتشاش در کشور هستند و در عین حال احترام ویژه‌ای برای شهدا و به ویژه شهدای امنیت قائل هستند.

وی در همین رابطه با اشاره به بزرگی نقش شهدای امنیت در زمان حیات شان افزود: بسیاری از شهدای امنیت به عنوان نیروی داوطلب بسیجی بدون چشم داشت مادی و تنها با جهت حفظ امنیت، جان، مال و ناموس مردم در خیابان‌ها حضور داشتند که ما تا عمر داریم باید قدر دان جانفشانی آنها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اعمال ناجوانمردانه اراذل و اوباش و اغتشاشگران در به شهادت رساندن شهدای امنیت ادامه داد: شهدای امنیت در نهایت مظلومیت به شهادت رسیدند و اعمال قاتلان آنها نشان می‌دهد این اعمال سازماندهی شده از طرف بیگانگان است و با یک اعتراض ساده بسیار تفاوت دارد.

وی گفت: با توجه به شهادت مظلومانه دو تن از بسیجیان استان البرز به نام های «سید روح‌الله عجمیان» و «علی‌اصغر قورت بیگلو» در اغتشاشات اخیر و همچنین شهادت بسیجی مجاهد «آرمان علی وردی» و برای تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و امنیتی؛ شورای اسلامی شهر کرج در قالب طرحی دوفوریتی شهرداری را مکلف به احداث تندیس این سه شهید مدافع امنیت و نصب آن‌ها در میدان جمهوری کرج کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه این پیشنهاد به صورت دوفوریتی در صحن علنی شورای اسلامی شهر مطرح شد؛ بیان داشت: کمیته نام گذاری معابر در شورای اسلامی شهر کرج در نظر دارد نسبت به نام گذاری تعدادی از معابر به نام این سه شهید بزرگوار طی جلسه‌ای که به زودی و با قید فوریت برگزار خواهد شد، اقدام کند.

علی قاسم‌پور همچنین با اشاره به تلاش‌های حافظان مال و جان و امنیت مردم در نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: به منظور تقدیر از تلاش‌های پرسنل سرفراز فراجا در تامین امنیت کشور؛ شورای اسلامی شهر کرج مقرر شد تندیسی از تمثال نیروی انتظامی در میدان استاندارد کرج نصب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار